  • 21. Data: 2012-02-02 15:26:47
    Temat: Re: Rezygnowal ktos z KK mbanku ostatnio?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgclgf$asr$...@n...news.atman.pl

    > - wlasnie wrocilem do domu. -22 i fajnie skrzypi ;)

    Tutaj

    http://www.wunderground.com/auto/wxmap/global/statio
    ns/12295.html

    mówią, że o siódmej rano zanotowali -25°C w Białymstoku na Krywlanach -- mój
    zaokienny termometr pokazał -19,0°C o godzinie 7:12 rano a trzeba uwzględnić
    grzanie mieszkaniem. :)

    Ponoć przy gruncie może być o parę stopni niżej niż 2 metry nad ziemią. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-02-02 15:37:29
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jge369$eio$1@inews.gazeta.pl...

    > Kukurydza?! We Francji farmerzy palą to świństwo w piecu, jak olej
    > opałowy. :)

    A to zabojady wstretne ;)
    u nas tez palili w ktoryms roku zytem czy owsem,
    bo wychodzilo taniej od wegla ;P

    > Mój ojciec miał garaż, ale wolał drapać. :)
    > Niektórzy lubią. :)

    Ja lubie po glowie ... po plecach tez obleci ;)

    > Trzeba naładować bardzo niskim prądem. :)

    To prąd moze byc "niski" ?
    no ale skoro same ledy potrafia swiecic .... :D

    Pozdro

  • 23. Data: 2012-02-02 15:58:36
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgea0v$7pn$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > mój
    > zaokienny termometr pokazał -19,0°C o godzinie 7:12 rano a trzeba

    Zaokienny i balkonowy "peRFIDdny" pokazywaly ~~ tyle samo
    okna maja dobra izolacje i ponoc sa bardziej 1 kierunkowe
    znaczy maja wiecej ciepla wpuszczac niz wypuszczac ;)
    chyba cos w tym jest, bo efekt widoczny jak tylko sloneczko sie pokaze

    > Ponoć przy gruncie może być o parę stopni niżej niż 2 metry nad ziemią. :)

    Gdzies tam kiedys obilo mi sie o uszy
    ze mniej wiecej 1st / m, no ale w pomieszczeniu.

    Pozdro

  • 24. Data: 2012-02-02 23:34:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgeajp$1ip$...@n...news.atman.pl

    > A to zabojady wstretne ;)

    Nie są wstrętne. :)

    > u nas tez palili w ktoryms roku zytem czy owsem,
    > bo wychodzilo taniej od wegla ;P

    U nas palą tytoniem w płucach -- i DTusk dotuje
    te plantacje tytoniowe pieniędzmi podatników. :)

    > Ja lubie po glowie ... po plecach tez obleci ;)

    [nie mam wszy, ale po co to pisać -- i tak nie uwierzy...]

    A ja nie lubię?

    Nazywała się Eljasz bądź Eliasz -- nie pamiętam, była dermatologiem,
    pracowała w przychodni i jednocześnie w szpitalu, być może w tym samym
    czasie w innych miejscach. :) Tak kiedyś pracowano w Polsce. :) Mnie
    nie przeszkadzało to, że pracowała wszędzie -- i więcej miejsc pracy,
    tym większe doświadczenie zawodowe. :) Gdy miałem 6 (sześć) miesięcy,
    zawyrokowała -- zez, trzeba iść z nim [znaczy ze mną?] do okulisty.
    Na miejscu okazało się, że nie tylko zez, ale i dalekowzroczność
    (+6) i astygmatyzm (+2)...

    Matka niosła mnie na swoich rękach a ja w swoich trzymałem kwiaty.
    Matka lubiła kwiaty -- chętnie dawała (także moimi rękami) je
    lekarzom mnie leczącym. :)

    Miałem trądzik, ale... Jakby to powiedzieć... Solidny. ;)

    Radziła mi wycieranie się szorstkim ręcznikiem, zrywającym strupy, :)

    Dlatego u mnie ręcznik po ,,użyciu'' ląduje na grzejniku, gdzie
    schnie i skąd kieruje się lotem ślizgowym do kosza z ręcznikami
    czekającymi (zwykle nie dłużej niż 3 dni) na pranie. :)

    > To prąd moze byc "niski" ?

    Tak. :)

    > no ale skoro same ledy potrafia swiecic .... :D

    Co Ty za bzdury opowiadasz? Nie same, ale ze mną. ;)
    [trzeba uważać, aby nie napisać, że ze mną świecą...]
    One potrafią świecić nie same, ale w mojej obecności. :)

    > Pozdro

    Wzajemnie. :)

    -=-

    Niski prąd to w tym wypadku prąd rzędu paru amperów.
    Weź niewydajną ;) ładowarkę, dającą nie więcej niż 2 ampery
    (początkowo może być więcej -- póki akumulator jest mocno
    rozładowany) i podładuj tak ze dwie doby. :)

    http://www.megawypas.pl/readarticle.php?article_id=1
    6

    -=-

    Koszula w kratkę wygląda jak piżama. :)
    Tylko cena jak za koszulę -- 9 złotych, zamiast 30... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-02-02 23:48:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgebrc$2uk$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > znaczy maja wiecej ciepla wpuszczac niz wypuszczac ;)
    > chyba cos w tym jest, bo efekt widoczny jak tylko sloneczko sie pokaze

    Efekt cieplarniany. Słońce nadaje na wyższej częstotliwości.
    Im wyższa częstotliwość, tym wyższa energia.

    Natomiast podłoga, meble (jeśli ktoś je ma) czy [nagie?] ściany itp.
    wnętrza mieszkań nadają już na niskiej częstotliwości i to promieniowanie
    zazwyczaj jest skuteczniej łapane przez szyby niż to słoneczkowe. :)

    Proste -- Słońce ma wyższą temperaturę niż 300 Kelwinów, jaką mają wnętrza mieszkań.
    :)
    Im wyższa temperatura, tym wieszak dzwonka ;) rozkładu dalej na osi :)
    częstotliwościowej. :)

    Obok ucieczki promiennej, jest zwykłe przekazywanie ciepła przez dotyk. :)
    Futryna jest grzana od wewnątrz -- choć drewno jest bardzo dobrym izolatorem
    (niejako każdy niemetal jest izolatorem ciepła -- nie wiem, jak z grafitem
    ołówkowym) jednak coś przewodzi. :) Są szpary -- choć powietrze nie powinno
    cofać się, jednak zawsze coś zawiruje... :)

    Tak czy siak -- tuż przy ścianie bywa znacznie cieplej niż 2 metry dalej. :)

    > Gdzies tam kiedys obilo mi sie o uszy
    > ze mniej wiecej 1st / m, no ale w pomieszczeniu.

    http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/110284,pytania-
    i-odpowiedzi-na-temat-fali-mrozow

    -=-

    W miastach temperatura jest wyższa niż tuż poza nimi (niż dokoła nich) o 3 stopnie
    Celsjusza. :)

    -=-

    Trzeba kończyć -- golenie skończone...
    Idę jeść migdały...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-02-02 23:54:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jgf6hk$b58$...@i...gazeta.pl

    > Nazywała się Eljasz bądź Eliasz -- nie pamiętam, była dermatologiem,

    > Radziła mi wycieranie się szorstkim ręcznikiem, zrywającym strupy, :)

    + Eljasz radziła mi wycieranie się szorstkim ręcznikiem, zrywającym strupy, :)

    Wyciskanie -- nie, zrywanie do krwi ostatniej kropli z syfa -- tak. ;)

    -=-

    Później ta lekarka wyjechała na (; misje ;) -- chyba do Libii. :)
    Lekarze i pielęgniarki chętnie jeździli/jeździły do Libii, gdzie
    dobrze im płacono za pracę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2012-02-03 00:29:12
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgf6hk$b58$1@inews.gazeta.pl...

    > Niski prąd to w tym wypadku prąd rzędu paru amperów.
    > Weź niewydajną ;) ładowarkę, dającą nie więcej niż 2 ampery
    > (początkowo może być więcej -- póki akumulator jest mocno
    > rozładowany) i podładuj tak ze dwie doby. :)

    Mojemu wystarcza to co daje alternator ;)
    Ostatni aku ktory mialem f-my Motorcraft
    org. montowany przez Forda zanim jeszcze byl klepany w PL
    wytrzymal 11 zim - co uwazam za zadkosc ;)

    Zas co do ladowania "kwasiorow" ... sa na tyle odporne
    ze parametry ladowania nie maja wiekszego znaczenia
    - oczywiscie w granicach rozsadku
    Wszak to nie wybuchajace litowki
    choc widzialem i pare kwasiorow po eksplozji
    - przeladowanie (tzw. gotowanie) + iskra ;)

    Moze EOT _na tej_grupie ? ;)

    Pozdro

  • 28. Data: 2012-02-03 00:32:28
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgf7o0$dhi$2@inews.gazeta.pl...

    > + Eljasz radziła mi wycieranie się szorstkim ręcznikiem, zrywającym
    > strupy, :)
    > Wyciskanie -- nie, zrywanie do krwi ostatniej kropli z syfa -- tak. ;)

    A fuj, ales sobie znalazl temat :]

    EOT

  • 29. Data: 2012-02-03 00:57:27
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Moze EOT _na tej_grupie ? ;)

    Przy okazji - garsc podstawowej wiedzy "w pigulce"
    na temat roznych ogniw opublikowany ostatnio tu
    http://pclab.pl/art48537.html

  • 30. Data: 2012-02-03 04:39:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgf9us$3uh$...@n...news.atman.pl

    > A fuj, ales sobie znalazl temat :]

    Masz coś przeciwko Kadafiemu? Fajny facet -- zostawił masę szmalu
    potomnym w szwajcarskich bankach, które oddały ten szmal zwycięzcom. :)
    [zapewne zatrzymując sobie coś...]

    -=-

    Ciekawe, czy ktoś wie, ile szmalu w złocie przekazała
    Hiszpanii do ZSRR w czasie wojny domowej... I skąd
    pochodziło to złoto...

    -=-

    Moja łączność śmiga bez zarzutu. Temperatura:

    () -20.9°C na moim zaokiennym
    () -30°C http://www.wunderground.com/auto/wxmap/global/statio
    ns/12295.html
    () -29°C http://www.gismeteo.com/city/daily/3187/

    Current Max Min Average
    Transmit 11.4535 Mbps 19.6559 Mbps 9.7401 Mbps 14.5037 Mbps
    Receive 0.4423 Mbps 0.8311 Mbps 0.3849 Mbps 0.5664 Mbps

    Czas to nieco ponad 20 minut

    Właśnie parę minut temu (5:32) tempriczer u mnie zanotował najniższy poziom. :)

    Zimniej już raczej nie będzie tej zimy. :)
    TPlink sprawdził się doskonale. :)
    Miał pracować poprawnie do -30°C i chyba można uznać, że było niewiele więcej.
    Łączność zwróciła się w 100% po 5 miesiącach. Wkrótce upłynie 11 miesiąc. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'