  • 1. Data: 2012-01-28 20:14:18
    Temat: BlueCash zeszlo na psy ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Bylo 1zl od tysiaka jak robilem przelewy z wiadomej KK ;)
    a ze zostalo kilka punktow, mialem sobie wlac
    weekendowo-miedzybankowo
    No wiec zagladam, a tu najnizsza oplata .... piątaka :]
    Coz, w takim razie niech spadaja na drzewo

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-01-28 20:22:58
    Temat: Re: BlueCash zeszlo na psy ?
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):
    > No wiec zagladam, a tu najnizsza oplata .... piątaka :]

    Jest też opcja przelewu po starych stawkach, nazywa się "saldo Bluecash".

    https://bluecash.pl/promocja/tanie_przelewy
    https://bluecash.pl/files/regulamin_promocja_tanie_p
    rzelewy.pdf

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2012-01-29 12:01:46
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 28 Sty, 21:22, "Sinus " <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > https://bluecash.pl/promocja/tanie_przelewyhttps://b
    luecash.pl/files/regulamin_promocja_tanie_przelewy.p

    Albo "przelew na telefon". Też w/g starych stawek

  • 4. Data: 2012-01-30 14:14:49
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-01-28 21:14, Waldek pisze:
> [...]
    > weekendowo-miedzybankowo
    > No wiec zagladam, a tu najnizsza oplata .... piątaka :]
    > Coz, w takim razie niech spadaja na drzewo

    Miałem pecha przelewać dzisiaj za ich pośrednictwem z innego banku do
    BZWBK. Akurat awaria ich systemu elektroniecznego. Przelew do BC doszedł
    i sobie u nich wisi. PRocedura zwrotu to 3 dni :)
    Także frontem do klienta, bo wielki problem cofnać przelew do banku
    źródłowego ("pan środki są zablokowane w systemie") albo "ble ble ble
    tak stanowi regulamin" i tyle.