  • 1. Data: 2012-01-28 12:03:24
    Temat: czy Getin przelewa wewnętrznie w weekendy?
    Od: " " <n...@g...pl>

    witajcie,
    zrobiłem przelew ponad godzinę temu z oszczędnościowego na skarbonkowe i
    ciągle nic. oczywiście wylogowałem się i zalogowowałem ponownie i tak kilka
    razy, a przelewu brak. czy GB przelewa wewnętrznie w weekendy? wydaje mi
    się, że kiedyś robiłem taką operację i się wykonała, ale może się mylę.

  • 2. Data: 2012-01-28 12:08:13
    Temat: Re: czy Getin przelewa wewnętrznie w weekendy?
    Od: n...@p...onet.pl

    wrote:

> [...]
    > kilka razy, a przelewu brak. czy GB przelewa wewnętrznie w weekendy?
    > wydaje mi się, że kiedyś robiłem taką operację i się wykonała, ale może

    Powinien zaksięgować w ciągu kilku minut.Może coś aktualizują wewnętrznie?!

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-28 12:50:13
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    może mają szklenie z wydawania kart płatniczych? na ich FB stronie ludzie się
    awanturują, partyline nic nie wie.. porażka.