  • 1. Data: 2012-01-27 21:19:47
    Temat: sumy bilansowe banków spółdzielczych
    Od: " Sebastian" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szukam informacji o wysokości sumy bilansowej poszczególnych banków
    spółdzielczych. Czy jestem skazany na wertowanie akt w czytelni KRS, czy
    znajdę te informacje w sieci internetowej?

  • 2. Data: 2012-01-28 10:33:11
    Temat: Re: sumy bilansowe banków spółdzielczych
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    Sebastian <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > szukam informacji o wysokości sumy bilansowej poszczególnych banków
    > spółdzielczych. Czy jestem skazany na wertowanie akt w czytelni KRS, czy
    > znajdę te informacje w sieci internetowej?

    Tego Banku znajdziesz:
    http://www.bsbrodnica.pl/pub/files/pdf/raporty/rapor
    t_roczny_2010_bs_brodnica.pd
    Nawet NPLsy podali :-)

    Innych być może też, nie szukałem dalej.

  • 3. Data: 2012-01-28 13:05:50
    Od: "Sebastian" <k...@W...gazeta.pl>

    > Tego Banku znajdziesz:
    > http://www.bsbrodnica.pl/pub/files/pdf/raporty/rapor
    t_roczny_2010_bs_brodnica.p
    > Innych być może też, nie szukałem dalej.

    czy dobrze rozumiem, że banki zrzeszające (SGB, BPS)
    nie mają obowiązku publikować listy należących
    do nich banków spółdzielczych, _uzupełnionej_
    o dane finansowe, takie jak np. suma bilansowa?