    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rezygnowal ktos z KK mbanku ostatnio?
    Date: Fri, 3 Feb 2012 00:34:08 +0100

    "Waldek" jgeajp$1ip$...@n...news.atman.pl

    > A to zabojady wstretne ;)

    Nie są wstrętne. :)

    > u nas tez palili w ktoryms roku zytem czy owsem,
    > bo wychodzilo taniej od wegla ;P

    U nas palą tytoniem w płucach -- i DTusk dotuje
    te plantacje tytoniowe pieniędzmi podatników. :)

    > Ja lubie po glowie ... po plecach tez obleci ;)

    [nie mam wszy, ale po co to pisać -- i tak nie uwierzy...]

    A ja nie lubię?

    Nazywała się Eljasz bądź Eliasz -- nie pamiętam, była dermatologiem,
    pracowała w przychodni i jednocześnie w szpitalu, być może w tym samym
    czasie w innych miejscach. :) Tak kiedyś pracowano w Polsce. :) Mnie
    nie przeszkadzało to, że pracowała wszędzie -- i więcej miejsc pracy,
    tym większe doświadczenie zawodowe. :) Gdy miałem 6 (sześć) miesięcy,
    zawyrokowała -- zez, trzeba iść z nim [znaczy ze mną?] do okulisty.
    Na miejscu okazało się, że nie tylko zez, ale i dalekowzroczność
    (+6) i astygmatyzm (+2)...

    Matka niosła mnie na swoich rękach a ja w swoich trzymałem kwiaty.
    Matka lubiła kwiaty -- chętnie dawała (także moimi rękami) je
    lekarzom mnie leczącym. :)

    Miałem trądzik, ale... Jakby to powiedzieć... Solidny. ;)

    Radziła mi wycieranie się szorstkim ręcznikiem, zrywającym strupy, :)

    Dlatego u mnie ręcznik po ,,użyciu'' ląduje na grzejniku, gdzie
    schnie i skąd kieruje się lotem ślizgowym do kosza z ręcznikami
    czekającymi (zwykle nie dłużej niż 3 dni) na pranie. :)

    > To prąd moze byc "niski" ?

    Tak. :)

    > no ale skoro same ledy potrafia swiecic .... :D

    Co Ty za bzdury opowiadasz? Nie same, ale ze mną. ;)
    [trzeba uważać, aby nie napisać, że ze mną świecą...]
    One potrafią świecić nie same, ale w mojej obecności. :)

    > Pozdro

    Wzajemnie. :)

    -=-

    Niski prąd to w tym wypadku prąd rzędu paru amperów.
    Weź niewydajną ;) ładowarkę, dającą nie więcej niż 2 ampery
    (początkowo może być więcej -- póki akumulator jest mocno
    rozładowany) i podładuj tak ze dwie doby. :)

    http://www.megawypas.pl/readarticle.php?article_id=1
    6

    -=-

    Koszula w kratkę wygląda jak piżama. :)
    Tylko cena jak za koszulę -- 9 złotych, zamiast 30... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'