  • 1. Data: 2012-01-29 20:06:32
    Temat: Rezygnowal ktos z KK mbanku ostatnio?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Termin pobrania oplaty za kolejny rok uzywania KK mam na poczatku marca
    (kolo 10 bodajze). Niby wedlug ich ostatnich informacji mozna
    zrezygnowac z wypowiedzeniem lub ze skutkiem natychmiastowym. Prawda to?
    I jeszcze niby mozna to zrobic przez telefon. Kiedy powinienem
    zrezygnowac zeby nie zaplacic 380zl? (i jeszcze -100zl w promocji) ;)
    Boje sie, ze na infolinii nie dowiem sie niczego sensownego, wiec pytam
    - moze ktos doswiadczyl juz tej "nowej jakosci"?
    Czy w mBanku jest w ogole jakis "dzial utrzymania klienta", mam
    wyrobione 2/3 limitu operacji bezgotowkowych zwalniajacego z oplat.
    Istnieje szansa, ze jak zrezygnuje z tej karty to i tak dostane taka
    sama z OdC, bo ciagle wisi, ale teraz nie dostaje bo mam za bardzo
    obciazana "wiarygodnosc" wlasnie przez te karte.

  • 2. Data: 2012-01-29 20:27:18
    Temat: Re: Rezygnowal ktos z KK mbanku ostatnio?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-29 21:06, neoniusz pisze:
> [...]
    > sama z OdC, bo ciagle wisi, ale teraz nie dostaje bo mam za bardzo
    > obciazana "wiarygodnosc" wlasnie przez te karte.

    Ostatnio nie, 2 lata temu rezygnowałem. Też "natychmiastowo", ale za
    pośrednictwem poczty. Nawet opłatę naliczyli po wypowiedzeniu (bo
    nabijają jeszcze ze 2 czy 3 "puste" wyciągi), jak składałem reklamację,
    to pani tak próbowała mi wytłumaczyć mi, że nie mam racji, że aż godzinę
    na słuchawce siedziałem. Ale po kilku dniach opłatę anulowali.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-01-29 22:12:26
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

> [...]
    > sama z OdC, bo ciagle wisi, ale teraz nie dostaje bo mam za bardzo
    > obciazana "wiarygodnosc" wlasnie przez te karte.

    Sam bądź swoim 'działem utrzymania klienta', w mbanku bez problemu można
    uniknąć opłaty za kartę ;) Po opłacie sądzę że masz VP, więc co sądzisz
    o obniżeniu dotychczasowego limitu zwalniającego do ok 3% jego wartości
    do 'wyrobienia' w ciągu 3 m-cy? Mam nadzieję, że się domyślisz o co
    chodzi, nie chcę pisać wprost, bo skończy się ja z przelewami KK -> BC.
    Podpowiedzią niech będzie, że najpierw musisz pozbyć się obecnej VP ;)

  • 4. Data: 2012-01-29 23:06:15
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie chcę pisać wprost, bo skończy się ja z przelewami KK -> BC.
    > Podpowiedzią niech będzie, że najpierw musisz pozbyć się obecnej VP ;)

    No tos doradzil koledze po pieronie ;)
    pozbycie sie KK (z zachowaniem okresu wypowiedzenia)
    automatycznie zwalnia z oplaty za wznowienie
    i to raczej w kazdym banku.
    A karte mozna wziasc ponownie na normalnych zasadach

    Pozdro

  • 5. Data: 2012-01-30 07:32:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.01.2012 23:12, osa pisze:
> [...]
    > chodzi, nie chcę pisać wprost, bo skończy się ja z przelewami KK -> BC.
    > Podpowiedzią niech będzie, że najpierw musisz pozbyć się obecnej VP ;)

    Troche nie ogarniam - moze jest za wczesnie jeszcze :) Odezwij sie na
    priv jak mozesz, bo adres z naglowka jakos nie chce banglac ;)

  • 6. Data: 2012-01-30 19:19:50
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-01-30 00:06, Waldek pisze:

    > Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > No tos doradzil koledze po pieronie ;)
    > pozbycie sie KK (z zachowaniem okresu wypowiedzenia)
    > automatycznie zwalnia z oplaty za wznowienie
    PUDŁO :)

  • 7. Data: 2012-01-30 19:28:46
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-01-30 08:32, neoniusz pisze:

    > Troche nie ogarniam - moze jest za wczesnie jeszcze :) Odezwij sie na
    > priv jak mozesz, bo adres z naglowka jakos nie chce banglac ;)

    Poszło na priva :)

  • 8. Data: 2012-01-30 21:21:00
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > PUDŁO :)

    Moze byc i kubeł :D
    Skoro w "metodzie" jest pozbycie sie karty
    to sa 2 mozliwosci, albo ja zastrzec albo wyp. umowe
    a jak wywnioskowalem klient chcial miec dalej VP

  • 9. Data: 2012-01-30 21:54:05
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-01-30 22:21, Waldek pisze:

> [...]
    > Skoro w "metodzie" jest pozbycie sie karty
    > to sa 2 mozliwosci, albo ja zastrzec albo wyp. umowe
    > a jak wywnioskowalem klient chcial miec dalej VP
    to wybieram opcję nr 1 z pozostawieniem karty (jak chce autor) czyli
    bez wypowiadania umowy (warunek konieczny) przy jednoczesnym jej
    zastrzeżeniu (jeszcze bardziej konieczny) ;)

  • 10. Data: 2012-01-31 17:41:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" jg6r1d$ldd$...@i...gazeta.pl

    mozesz, bo adres z naglowka jakos nie chce banglac

    > Poszło na priva :)

    IMO to jak okradanie banku. Skoro bank nie wie, że zbudował dziurę,
    to jakby go okradany, gdy korzystamy z tej dziury. IMO lepiej pisać
    wprost -- wówczas można doić bez skrupułów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'