  • 11. Data: 2012-01-31 17:47:57
    Temat: Re: Rezygnowal ktos z KK mbanku ostatnio?
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    > "osa" jg6r1d$ldd$...@i...gazeta.pl

    > IMO to jak okradanie banku. Skoro bank nie wie, że zbudował dziurę,
    > to jakby go okradany, gdy korzystamy z tej dziury. IMO lepiej pisać
    > wprost -- wówczas można doić bez skrupułów. :)

    Ale to nie jest żadna dziura, wszystko zgodnie z procedurami,
    regulaminami i TOiP :) Po prostu mbank jest bardzo prokliencki ;)
    przynajmniej w kwestii opłat z KK :)

  • 12. Data: 2012-01-31 23:26:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" jg99gc$p5c$...@i...gazeta.pl

    > Ale to nie jest żadna dziura, wszystko zgodnie z procedurami, regulaminami i TOiP
    :) Po prostu mbank jest bardzo prokliencki ;)
    > przynajmniej w kwestii opłat z KK :)

    A możesz wyjaśnić i mnie, o co chodzi? Chętnie pozbawię się
    konieczności płacenia za kartę kredytową mBanku bez potrzeby
    pozbywania się karty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-02-01 14:57:13
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jg9tr5$1l4$1@inews.gazeta.pl...

    > A możesz wyjaśnić i mnie, o co chodzi?

    Napisal ze nie moze, bo "nie kce" aby powtorzyl sie scenariusz
    KK <-> BC - wiec domysl sie sam ;)

    Pozdro

  • 14. Data: 2012-02-01 16:41:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgbjs9$5ii$...@n...news.atman.pl

    > Napisal ze nie moze, bo "nie kce" aby powtorzyl sie scenariusz
    > KK <-> BC - wiec domysl sie sam ;)

    Może na priva. Utrzymywano w tajemnicy KK <--> BC i co z tego?
    Swoja drogą -- dużo tych tajemnic. KK <--> BC dawał fajftałzen
    za 5 złotych a BGZ oddawał za to 42 zlote... Znaczy się (niech
    no ja uruchomię kalkulator) -- 37 złotych do przodu i krechowy
    szmal na rozpustę...

    http://w889.wrzuta.pl/audio/66ZezaVEbtn/beethoven_-_
    dla_elizy

    Dlaczego młotkowy... Wróć...
    Dlaczego fortepian nie daje pełni szczęścia? :)

    Ciekawe, dlaczego on śpiewał ;) dla Orzeszkowej... ;)
    Ponoć nie każdy ;) pojmuje, że muzyką można opowiadać
    tak, jak opowiada się słowami czy obrazami...

    Wracając do meritum (ja tam stale powracam, choć jego
    strona WWW chodzi źle, gdy mam farta i nie chodzi wcale,
    gdy farta nie mam) widać wyraźnie, jak kłamliwe jest
    stwierdzenie pieniądz robi pieniądz. Toż do tego, aby
    mieć 37 złotych miesięcznie nie trzeba pieniędzy. :)

    Głupi jednak ten, kto twierdzi, że tymi właśnie metodami
    powalono gospodarkę Hameryki czy Europy. To raczej wysokie
    %% kredytów powaliły te gospodarki na kolana.

    A kto rozpieścił (czy raczej -- rozbestwił) banki, dając
    im możliwość udzielania kredytów na 20% i więcej?

    I teraz już wiadomo, dlaczego mamy wspomagać ;) Europę... :)

    -=-

    Nie mieści się mi w mojej ciasnej głowie to, że prawie każdy
    z tej grupy kosił 42 złote miesięcznie -- prawie, to znaczy
    każdy poza mną... Może to nie zdrada stanu, ale na pewno
    coś podobnego...

    Miałbym na OC...A tak co? Podatnicy musza zapłacić?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-02-01 18:49:39
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgbpv1$sss$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > za 5 złotych a BGZ oddawał za to 42 zlote... Znaczy się (niech
    > no ja uruchomię kalkulator) -- 37 złotych do przodu i krechowy

    Takie to tajemnice jak dziury w serze
    - ja lubie ser z dziurami :D

    Zas co do "konta z podwyżka" BGZ
    to juz wogole pleśnią obrosło
    - splesniale serki w zaleznosci od upodoban ;)

    Pozdro

  • 16. Data: 2012-02-01 22:58:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgc1g3$kmg$...@n...news.atman.pl

    > Takie to tajemnice jak dziury w serze
    > - ja lubie ser z dziurami :D

    Jest tam dwutlenek węgla? Jak w piwie?

    > Zas co do "konta z podwyżka" BGZ
    > to juz wogole pleśnią obrosło
    > - splesniale serki w zaleznosci od upodoban ;)

    I każdy z Was kosi 42 złote miesięcznie za nic?!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-02-01 23:11:13
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgcg2u$as7$1@inews.gazeta.pl...

    > I każdy z Was kosi 42 złote miesięcznie za nic?!

    A skad ja wiem czy kazdy .or. ilu jest "Was" ;)
    Poza tym nie "za nic", a za to, ze ma tam podstawowy ror
    a 42 gdy ma odpowiednio duze dochody
    lub sobie je w inny dostepny sposob "zainicjuje" ;)

  • 18. Data: 2012-02-01 23:30:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgcgqh$64u$...@n...news.atman.pl...

    > A skad ja wiem czy kazdy .or. ilu jest "Was" ;)

    No jasne -- niejeden ma jeszcze żonę, dzieci (Ty chyba masz córkę) babcię...

    > Poza tym nie "za nic", a za to, ze ma tam podstawowy ror

    [ciekawe, co na tej podstawie trzeba postawić lub oprzeć]

    > a 42 gdy ma odpowiednio duze dochody

    A kto ich nie ma?! Złośliwcy potrafią nawet mieć je prosto z karty kredytowej.
    Dlaczego Mille dzwoni do mnie i mówi, że ma dla mnie kredyt, ale nie mówi
    mi wprost, co mam z tym kredytem zrobić?! Citi podpowiada wprost...

    > lub sobie je w inny dostepny sposob "zainicjuje" ;)

    Skandal!! Od ponad roku każdy obżera BGŻ -- a ja nic
    o tym nie wiem i dowiaduję się o tym przypadkiem!!!
    To boli tak mocno, że już nie czuję bólu!!!

    Jak to było na jakimś bułgarskim filmie? Im większe gówno,
    tym mniejsze straty moralne, bo materialne -- większe... :)

    Dla mnie to qpa szmalu!!! Mógłbym raz w tygodniu obżerać się mięsem!!!!!

    Boże!!! Czy ja kiedykolwiek zdołam choć pojąć, jak Ty jesteś dla mnie dobry? :)
    Bo na pewno nijak nie zdołam Ci podziękować!!! Roztacza się przede mną wizja
    jedzenia mięsa na koszt banków!!! MIĘSO!!! WRESZCIE MIĘSO!!! NA OBIAD, NA
    KOLACJĘ, NA ŚNIADANIE... Nie tylko jaja, nie tylko mleko, ale także mięso!!!!!!!

    Muszę powstrzymywać swoją wyobraźnię!!! Bo oszaleję ze szczęścia!!!
    Jeszcze żeby jakaś skrzypka grała mi na tym czymś, co się trzyma brodą...

    http://mierzejewskirodzinaikrze.blogspot.com/2011/03
    /drzewo-genealogiczne-jacka.html

    Niby grają tutaj, ale ja chcę widzieć grę -- ruchy rąk, palców, drżenie strun...

    -- Proszę pana, nie widać drżenia strun.
    -- Jak to?
    -- Struny w skrzypcach drgają zbyt szybko.
    -- 20 tysięcy na sekundę to zbyt szybko? ;)

    Boże, błagam Cię -- błogosław każdemu, kto dla mnie grał na skrzypcach. :)

    -=-

    Nic to... Trzeba wracać do rzeczywistości i (za przeproszeniem) żreć migdały. :)
    I jedynie rozmyślać o skrzpiącym instrumencie... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-02-02 00:31:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgchv3$fe0$1@inews.gazeta.pl...

    > Nic to... Trzeba wracać do rzeczywistości i (za przeproszeniem) żreć
    > migdały. :)

    Migdaly... czemu nie?
    Orzeszki ziemne tez bardzo kaloryczne - chyba bardziej
    no i w Lidlu sa po 2zl z groszami puszka, a... i karta mozna placic ;P
    w Biedronce jest popcorn za 1,90 ale musisz miec majatek w portfelu !
    - w Multikinie za taka ilosc kasuja x10 :]

    > I jedynie rozmyślać o skrzpiącym instrumencie... :)

    Zawsze mozesz poskrzypiec na butach
    - wlasnie wrocilem do domu. -22 i fajnie skrzypi ;)
    jedynie drapanie szyb potrafi wqrwic przy takiej temperaturze
    a co nektorych .... zdechly akumulator :D
    wskazanie komputera boli mniej o 4% zwracane przez Meritka

    I tym optymistycznym akcentem zycze dobrej nocki ;)

    Pozdro

  • 20. Data: 2012-02-02 13:30:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgclgf$asr$...@n...news.atman.pl

    > Migdaly... czemu nie?
    > Orzeszki ziemne tez bardzo kaloryczne - chyba bardziej
    > no i w Lidlu sa po 2zl z groszami puszka, a... i karta mozna placic ;P

    W Auchan też mogę kartą. Nie chcę już sklepów, gdzie nie honorują kart.

    > w Biedronce jest popcorn za 1,90 ale musisz miec majatek w portfelu !
    > - w Multikinie za taka ilosc kasuja x10 :]

    Kukurydza?! We Francji farmerzy palą to świństwo w piecu, jak olej opałowy. :)

    > Zawsze mozesz poskrzypiec na butach

    Nie jestem wirtuozem!

    > - wlasnie wrocilem do domu. -22 i fajnie skrzypi ;)

    To gdzie Ty mieszkasz? W Suwałkach?
    Czy może w Tomaszowie, u Ewy Demarczyk bądź Zygmunta Koniecznego?
    A może masz jakieś konszachty z Palikotem -- w Biłgoraju też było zimno...

    > jedynie drapanie szyb potrafi wqrwic przy takiej temperaturze

    Mój ojciec miał garaż, ale wolał drapać. :)
    Niektórzy lubią. :)

    > a co nektorych .... zdechly akumulator :D

    Trzeba naładować bardzo niskim prądem. :)

    No właśnie -- mam kupić OC...
    Do 08 lutego...
    Na OC też starczy drobnych... ;)

    Może nawet poleję kartą kredytową. :)

    > wskazanie komputera boli mniej o 4% zwracane przez Meritka

    Ja raz nie wyrobiłem się i zapłaciłem 2 złote...

    > I tym optymistycznym akcentem zycze dobrej nocki ;)

    Do nocy daleko...

    > Pozdro

    Zdrowia nigdy dosyć. :)

    --