    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rezygnowal ktos z KK mbanku ostatnio?
    Date: Fri, 3 Feb 2012 00:48:46 +0100

    "Waldek" jgebrc$2uk$...@n...news.atman.pl

    > Zaokienny i balkonowy "peRFIDdny" pokazywaly ~~ tyle samo
    > okna maja dobra izolacje i ponoc sa bardziej 1 kierunkowe
    > znaczy maja wiecej ciepla wpuszczac niz wypuszczac ;)
    > chyba cos w tym jest, bo efekt widoczny jak tylko sloneczko sie pokaze

    Efekt cieplarniany. Słońce nadaje na wyższej częstotliwości.
    Im wyższa częstotliwość, tym wyższa energia.

    Natomiast podłoga, meble (jeśli ktoś je ma) czy [nagie?] ściany itp.
    wnętrza mieszkań nadają już na niskiej częstotliwości i to promieniowanie
    zazwyczaj jest skuteczniej łapane przez szyby niż to słoneczkowe. :)

    Proste -- Słońce ma wyższą temperaturę niż 300 Kelwinów, jaką mają wnętrza mieszkań.
    :)
    Im wyższa temperatura, tym wieszak dzwonka ;) rozkładu dalej na osi :)
    częstotliwościowej. :)

    Obok ucieczki promiennej, jest zwykłe przekazywanie ciepła przez dotyk. :)
    Futryna jest grzana od wewnątrz -- choć drewno jest bardzo dobrym izolatorem
    (niejako każdy niemetal jest izolatorem ciepła -- nie wiem, jak z grafitem
    ołówkowym) jednak coś przewodzi. :) Są szpary -- choć powietrze nie powinno
    cofać się, jednak zawsze coś zawiruje... :)

    Tak czy siak -- tuż przy ścianie bywa znacznie cieplej niż 2 metry dalej. :)

    > Gdzies tam kiedys obilo mi sie o uszy
    > ze mniej wiecej 1st / m, no ale w pomieszczeniu.

    http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/110284,pytania-
    i-odpowiedzi-na-temat-fali-mrozow

    -=-

    W miastach temperatura jest wyższa niż tuż poza nimi (niż dokoła nich) o 3 stopnie
    Celsjusza. :)

    -=-

    Trzeba kończyć -- golenie skończone...
    Idę jeść migdały...