  • 21. Data: 2010-05-26 19:23:57
    Temat: Re: Raport BIK dla kazdego?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 19:52, kashmiri pisze:
    > Animka<a...@t...nieja.wp.pl> dared to write:

    > Zauważyłaś, że rozmowa jest o nadawaniu listów, nie odbieraniu?

    Skrzynka pocztowa to skrzynka, a punkt pocztowy Inpost to już coś a'la
    urząd pocztowy.
    Sama musiałam iśc wczoraj do Inpostu odebrać przesyłkę.

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-05-26 21:19:55
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Skrzynka pocztowa to skrzynka, a punkt pocztowy Inpost to już coś a'la
    > urząd pocztowy.

    Skrzynka pocztowa to miejsce gdzie się wrzuca przesyłki celem wysłania.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skrzynka_pocztowa

    > Sama musiałam iśc wczoraj do Inpostu odebrać przesyłkę.

    Chwalisz się, czy żalisz?

    BTW. Ciekawe jak sądy zaopatrują się na skuteczność doręczenia oświadczeń
    woli wysłanych jakimiś inpostami. Jak by nie było w wielu przepisach mowa
    jest wprost o PP.
    A druga sprawa, że nie każdy ma czas jeździć odbierać pisma w jedynej
    placówce położonej np. na zadupiu 130 tys. miasta.

  • 23. Data: 2010-05-26 23:00:24
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 23:19, Marcin Wasilewski pisze:

    > Skrzynka pocztowa to miejsce gdzie się wrzuca przesyłki celem wysłania.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Skrzynka_pocztowa

    A gdzie tam pod tym linkiem jest skrzynka pocztowa Inpostu?

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-05-27 05:31:27
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > A gdzie tam pod tym linkiem jest skrzynka pocztowa Inpostu?

    Inpost w myśl polskiego prawa nie jest pocztą, to i skrzynek pocztowych
    nie ma. :)

  • 25. Data: 2010-05-28 11:58:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-27 07:31, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Inpost w myśl polskiego prawa nie jest pocztą, to i skrzynek pocztowych
    > nie ma. :)

    To dlaczego podsyłasz mi linki z jakimiś normalnymi pocztowymi
    skrzynkami jako Inpost?
    Ja wiem co to jest urząd pocztowy i Inpost.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-05-28 22:17:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> dared to write:

    > To dlaczego podsyłasz mi linki z jakimiś normalnymi pocztowymi
    > skrzynkami jako Inpost?
    > Ja wiem co to jest urząd pocztowy i Inpost.

    Kto wrzuca? Gdzie??? O co ci chodzi? Zostaw już ten wątek proszę...

  • 27. Data: 2010-05-29 00:53:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-29 00:17, kashmiri pisze:
    > Animka<a...@t...nieja.wp.pl> dared to write:

    > Kto wrzuca? Gdzie??? O co ci chodzi? Zostaw już ten wątek proszę...

    No ja dostałam raz taki list. Ktoś z Inpostu wrzucił go do skrzynki na
    listy na mojej klatce. Do koperty był przyczepiony ciężki magnes, żeby
    jakiś złodziej go nie wyciągnął.
    A tak najczęściej to jakieś większe (polecone) przesyłki odbieram w
    punkcie Inpostu.

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-08-16 08:02:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 13:52:14 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > Jak wyślesz inpostem, będzie jeszcze taniej ;)

    Za to tak z tydzień-dwa później. A czy taniej? Jakoś raz wysyłałem i nie
    stwierdziłem :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944