  • 1. Data: 2010-05-25 17:15:16
    Temat: Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    pomóżmy powodzianom

    umiesz zarabiać na rynkach kapitałowych i fx

    przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

    na stronach PCK i Caritas masz pokazane nr rachunków

    bądź Solidarny w tym dramatycznym wydarzeniu

  • 2. Data: 2010-05-25 17:32:10
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Charlie delta pisze:
> [...]
    >
    > na stronach PCK i Caritas masz pokazane nr rachunków
    >
    > bądź Solidarny w tym dramatycznym wydarzeniu

    Jestem potrzebujący! Przekażcie mi!
    Nie będę tak wymagający, jak kolega powyżej. Poproszę tylko o 1%.
    Mam głupią żonę. Solidaryzujcie się ze mną! Wspomózcie mnie, bo na
    trzeźwo nie da się z nią wytrzymać...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 3. Data: 2010-05-25 17:37:05
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Pyrtek wrote:

    > Jestem potrzebujący! Przekażcie mi!
    > Nie będę tak wymagający, jak kolega powyżej. Poproszę tylko o 1%.
    > Mam głupią żonę. Solidaryzujcie się ze mną! Wspomózcie mnie, bo na
    > trzeźwo nie da się z nią wytrzymać...

    kup jej martini, a potem pukaj :)

  • 4. Data: 2010-05-25 17:54:09
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Paweł pisze:

    > kup jej martini, a potem pukaj :)

    No to rzuć te 3 dychy na to Martini...
    (ale ona nie pije, kurna... to rzuć 6 dych na Jasia, może... ?)
    gdzie Ci podać NRB?

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 5. Data: 2010-05-25 18:12:04
    Od: "combek" <k...@o...eu>

> [...]
    >
    > na stronach PCK i Caritas masz pokazane nr rachunków
    >
    > bądź Solidarny w tym dramatycznym wydarzeniu
    Już myślałem pisgłupku że ci się znudziło

  • 6. Data: 2010-05-25 20:12:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "combek" <k...@o...eu> writes:

    > Już myślałem pisgłupku że ci się znudziło

    Pomaganie potrzebujacym to nic zlego... tylko niech reka lewa nie wie,
    co robi prawa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2010-05-26 07:34:00
    Od: "Grześ " <a...@g...pl>

    trzeba było się ubezpieczyć.

  • 8. Data: 2010-05-26 12:09:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Maj, 19:15, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    > przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

    A można przekazać 5 - 10 % codziennych strat na WIG - 20 ?

  • 9. Data: 2010-05-26 13:30:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Maj, 20:12, "combek" <k...@o...eu> wrote:

    > Już myślałem pisgłupku że ci się znudziło

    Wyhamuj z pisgłupkami i lepiej poczytaj:

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,7935243,P
    olityk_PO_o_aptekarzu_z_Mokotowa__Niech_wypier___.ht
    ml

  • 10. Data: 2010-05-26 14:42:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Charlie delta" 2...@b...goo
    glegroups.com

    : przekazuj 5-10 % swojego codziennego zarobku dla potrzebujących

    W chwili obecnej, za sprawą nieustępliwości arcykapłana
    Ozorowskiego, mogę przekazywać nawet sto tysięcy swego dziennego
    zysku. ;) A do owego kapłana -- raz za razem przychodzi koza do woza ;)
    i żebrze u mnie (czyli u mego woza?), zapominając o tym, że [ta właśnie
    koza lub jej przedstawiciele czy pobratymcy] od co najmniej 10 lat blokuje
    mi (rękami swego podopiecznego, Jerzego Kopani, ateistycznego profesora
    uniwersytetu katolickiej katedry) możliwość pracowania zarobkowego. :)

    Tak, wiem, za jakiś czas ma się to odmienić, to znaczy ja, z worem pokutnym
    zarzuconym na moje ciało i z powrozem uwieszonym na mojej szyi mam stać
    w pokorze (niczym Jurand ze Spychowa u wrót zamku Krzyżaków ze Szczytna)
    i błagać o litość. Na razie jednak Bóg ma inne plany... ;) A mój Ojciec
    (Ojciec Pio) twierdzi zawzięcie, że nie warto troszczyć się o to, co być
    może :) nastąpi, albowiem zazwyczaj nie następuje to, czego obawiamy się...

    Powodzianom radzę, aby dziękowali Bogu za lądowanie na przedpasiu 10 kwietnia br.,
    gdyż dzięki nadchodzącym wyborom, przedwczesnym spowodowanym tamtym lądowaniem,
    PO podlizuje się Polakom, w tym i powodzianom. :)

    Pozostałym Polakom doradzam -- łatwiej zapłacić odszkodowania ze wspólnych
    podatków, niż być podtopionym i przeżywać koszmary okołowodne. :) Głupota
    ,,władców'' sprawiła, że ludzie kolejny raz zostali zalani -- ta głupota
    mogła dotknąć każdego z nas... I lepiej stanie się, gdy te podatki posłużą
    podtopionym, niż by miały być zmarnowane (jak zazwyczaj od lat w Polsce) na
    ,,inwestycje'' wzbogacające firmy pracujące na ,,Kościół'' a budujące absurdalnie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'