  • 1. Data: 2010-05-25 12:04:13
    Temat: Bilix w nowym Inteligo
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak wpadłem zupełnie przypadkiem a na grupie chyba jeszcze nie było:

    http://www.inteligo.pl/menu/konto/funkcjonalnosci/tr
    ansakcje/bilix/

    Wychodzi, że Bilix jest w nowym Inteligo bezkosztowy (no może prócz tych
    100 pln na KO lub po prostu aktywne korzystanie z konta). Jak się w
    usłudze Bilix znajdzie więcej firm, to konto w Inteligo wydaje się
    ciekawą pozycją, bo np w mBanku Bilix jest bezpłatny tylko do września (o
    ile się nie mylę).

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-05-26 12:30:57
    Temat: Re: Bilix w nowym Inteligo
    Od: "Jaszek" <...@s...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > usłudze Bilix znajdzie więcej firm, to konto w Inteligo wydaje się
    > ciekawą pozycją, bo np w mBanku Bilix jest bezpłatny tylko do września (o

    Witam,

    Czy lista firm jest taka sama we wszystkich bankach, bo w mBanku jest tylko
    5 firm obsługujących Bilix?
    Słyszałem o tej usłudze bardzo dawno temu, pojawił Sie w mBanku, wypełniłem
    wniosek, po paru dniach zero odzewu ze strony ITI,
    słabo to wszystko wróży na przyszłość.

    Jaszek

  • 3. Data: 2010-05-26 13:19:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Maj, 14:04, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > usłudze Bilix znajdzie więcej firm, to konto w Inteligo wydaje się
    > ciekawą pozycją, bo np w mBanku Bilix jest bezpłatny tylko do września (o

    Jesli nie bedzie mozna edytowac daty platnosci i ustawiac jako
    przyszlej, to cienko to widze.
    W mbanku nie mozna - mozemy tylko zaakceptowac, jednoczesnie placac.

    W Inteligo opis ponizszy

    "Gdy dostawca aktywuje porozumienie, wówczas pojawi się na ono w
    zakładce "Lista porozumień". Teraz przed terminem płatności rachunku/
    faktury otrzymasz przesyłkę (znajdziesz ją w zakładce "Lista
    przesyłek"), która będzie zawierała żądanie płatności, załączniki z
    fakturami lub rachunkami. Aby zapłacić rachunek wystarczy, że
    zaakceptujesz żądanie płatności BILIX. Płatność możesz zrealizować
    również u konsultanta."