  • 1. Data: 2010-05-25 10:48:17
    Temat: (info) Zmiany na www w Alior i Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Alfabetycznie jadąc to tak:

    Alior - widoczność nieaktywnych kart i zmiana rodzaju salda na podstawie,
    której są generowane powiadomienia.

    "Szanowni Państwo!
    15 maja 2010 roku do Systemu Bankowości Internetowej zostały wprowadzone
    nowe funkcjonalności i udogodnienia w obsłudze dla Klientów. Nieaktywne
    karty płatnicze będą widoczne w Bankowości Internetowej przez trzy
    miesiące od daty zamknięcia. Powiadomienia o operacjach na rachunkach
    będą generowane na podstawie salda dostępnego, a nie jak dotychczas
    księgowego.
    Ponadto udostępniliśmy angielską wersję językową Systemu Bankowości
    Internetowej i Portalu banku.

    Widoczność nieaktywnych kart w Bankowości Internetowej
    Karty zastrzeżone, zamknięte, nieaktywne będą widoczne w Systemie
    Bankowości Internetowej tylko przez 3 miesiące od momentu zastrzeżenia
    lub wygaśnięcia ważności karty.

    Zmiana rodzaju salda, na podstawie którego generowane są powiadomienia o
    operacjach na rachunku
    Podstawą wygenerowania powiadomienia dotyczącego zmiany salda poniżej/
    powyżej zdefiniowanej kwoty będzie zmiana salda dostępnego na danym
    rachunku. W treści komunikatu będzie wysyłane aktualnie dostępne saldo.
    Powiadomienia można aktywować w zakładce Ustawienia -> Powiadomienia"

    a tutaj z obrazkami
    http://img155.imageshack.us/img155/3469/alior.png

    Polbank - tutaj drobna zmiana, ale bardzo wygodna. Przy zlecaniu
    przelewów wewnętrznych (na pewno, bo nie pamiętam jak z innymi) trzeba
    było wybrać z listy rodzaj waluty (pln,eur,usd etc). Teraz robi się to
    automatycznie, pewnie na podstawie wyboru odpowiedniego konta. Być może
    są jeszcze jakieś drobne poprawki ale jak nie wyłapałem, więc jak coś to
    proszę dać znać.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-05-25 13:45:53
    Temat: Re: (info) Zmiany na www w Alior i Polbanku
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 25 May 2010 10:48:17 +0000 (UTC), xbartx wrote:
> [...]
    > automatycznie, pewnie na podstawie wyboru odpowiedniego konta. Być może
    > są jeszcze jakieś drobne poprawki ale jak nie wyłapałem, więc jak coś to

    Informacje - Lista transakcji na rachunku: domyslnie wpisywana jest data
    poczatkowa i koncowa (histora z ostatniego miesiaca). Nie trzeba juz tak
    wiele klikac... Jakis czas temu domyslna stala sie wartosc "50" w polu
    "Wyswietl ostatnie". Mogliby jeszcze domyslnie zaznaczac ROR w rubryce
    "Wybór rachunku".
    PS. Wam tez Polbank nie dziala poprawnie pod Google Chrome (przynajmniej
    pod linuksem)? Nie da sie nawigowac po niektorych zakladkach (chocby
    wlasnie Informacje). Hiperlacza traktowane sa jak zwykly tekst.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2010-05-25 13:56:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 May 2010 15:45:53 +0200, astro napisał(a):

    > PS. Wam tez Polbank nie dziala poprawnie pod Google Chrome (przynajmniej
    > pod linuksem)? Nie da sie nawigowac po niektorych zakladkach (chocby
    > wlasnie Informacje). Hiperlacza traktowane sa jak zwykly tekst.

    Wprawdzie korzystam z chromium, ale to mniej więcej to samo, potwierdzam
    że poprawnie nie działa.

    --
    xbartx