  • 1. Data: 2010-05-25 14:36:09
    Temat: zajęcie renty całej przez komornika
    Od: rebeka <m...@g...com>

    zajecie całęj renty
    Mam pytanie -rodzice mają zajętą pensje przez komornika..Renta
    mamy,renta taty i wypłata taty są zajete w czesci przez
    komornika ..wszystkie dochody przesyłane sa na konto taty-rodzice
    korzystają z jednego konta-dzis miała przyjac renta mamy-oczywsacie
    czesc tej renty jest obciązona-natomiast bank poinformoawal nas ze
    konto zostalao zablokowane a całą kwote przejoł komornik-czy miał
    takie prawo zabrac całą rente mamy?bo tak zrobił-bez ostrzezenia

  • 2. Data: 2010-05-26 08:04:28
    Temat: Re: zajęcie renty całej przez komornika
    Od: "anda" <a...@p...fm>

    tu poczytaj
    http://www.kss.vel.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=category&layout=blog&id=36&Itemid=58

    c.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2010-05-26 10:22:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 10:04, anda pisze:
> [...]
    > konto zostalao zablokowane a całą kwote przejoł komornik-czy miał
    > takie prawo zabrac całą rente mamy?bo tak zrobił-bez ostrzezenia

    Teraz rentę czy emeryturę wolno zajmować tylko do wysokości 600 zł.
    bodajże.
    Poszukaj w necie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-05-26 10:27:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:
    iew=category&layout=blog&id=36&Itemid=58

    c.googlegroups.com...

    > Teraz rentę czy emeryturę wolno zajmować tylko do wysokości 600 zł.
    > bodajże.
    > Poszukaj w necie.

    Ale ograniczenie to dotyczy zajęcia w ZUSie. Jak coś wpłynie na
    konto, to zostaje zajęte tak jak pieniądze na koncie bankowym - które
    też mają dość sporą kwotę wolną.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-05-26 10:32:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 12:27, Liwiusz pisze:
    iew=category&layout=blog&id=36&Itemid=58

    > Ale ograniczenie to dotyczy zajęcia w ZUSie. Jak coś wpłynie na
    > konto, to zostaje zajęte tak jak pieniądze na koncie bankowym - które
    > też mają dość sporą kwotę wolną.

    Pozostaje tylko napisać pismo do ZUS-u, żeby listonosz przynosił pieniązki.
    Trochę póżno dla tych osób, ale może coś niecoś ....

    --
    animka