  • 1. Data: 2010-05-25 10:22:47
    Temat: czy tylko caritas
    Od: "combek" <k...@o...eu>

    Mam szczere chęci pomóc poszkodowanym przez powódź ale cholera nie mogę znaleść
    formy bez pośrednictwa Caritasu mam do tej do tej formacji bardzo niskie
    zaufanie czy są jakieś inne sposoby pomocy a zależy mi ze względu na odległośći
    na wspomożeniu np sms

  • 2. Data: 2010-05-25 10:41:14
    Temat: Re: czy tylko caritas
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Maj, 12:22, "combek" <k...@o...eu> wrote:
> [...]
    > zaufanie czy są jakieś inne sposoby pomocy a zależy  mi ze względu na odległośći

    Mozna takze pomoc przez Polska Akcje Humanitarna.
    http://podarnik.gazeta.pl/

    MK

  • 3. Data: 2010-05-25 10:43:21
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 25, 12:41 pm, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Mozna takze pomoc przez Polska Akcje Humanitarna.http://podarnik.gazeta.pl/
    >
    > MK

    I polski czerwony krzyz, przy czym warto pamietac, ze NTG :)

  • 4. Data: 2010-05-25 11:16:50
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    i jeszcze http://www.szlachetnapaczka.pl/

  • 5. Data: 2010-05-25 11:28:33
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    combek pisze:
> [...]
    > zaufanie czy są jakieś inne sposoby pomocy a zależy mi ze względu na odległośći

    Jeśli naprawdę chcesz pomóc NAPRAWDĘ POTRZEBUJĄCYM, to "nie ma 'zmiłuj'".
    Musisz udać się na miejsce, rozpoznać temat, poznać konkretną sytuację i
    np. wyłożyć kasę na stół konkretnej rodzinie.

    Np. gdy pożarłem się z żoną (bo notorycznie wysyłałem do diabła żebraków
    dzwoniących do moich drzwi czy nagabujących mnie w inny sposób), to
    poszliśmy do najbliższej szkoły, pogadali z dyrektorką i z panią
    psycholog, po czym sfinansowaliśmy zimowisko dla naprawdę potrzebującego
    dziecka. (Jesteśmy w strefie średniej dochodów.) I mieliśmy z głowy
    żebraków na najbliższe 3 lata. Tę metodę szczerze polecam.

    W uzupełnieniu dodam, że kto się buduje na terenach zagrożonych powodzią
    i nie ubezpiecza się - lepiej, żeby przeniósł się na Spitzbergen, albo i
    jeszcze dalej, a nie wyciągał rękę po moje (w tym rządowe) pieniądze.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 6. Data: 2010-05-25 11:28:36
    Od: "combek" <k...@o...eu>

    taki tuman to nie jestem PAH, TVN, PCK wszystkie esemesy są do numerów Caritasu
    znalazłem tylko do radia zet za 5 zl. Szlag mnie trafia jak daje się 1
    organizacji monopol na nieszczęścia i to jeszcze tak mało wiarygodnej to tak jak
    byśmy mieli tylko PKO do trzmania pieniędzy ,lokat i kredytów i chwatit jest
    jedna przewodnia i amen.

  • 7. Data: 2010-05-25 15:03:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.05.2010 13:28), Pyrtek wrote:
    [...]po czym sfinansowaliśmy zimowisko dla naprawdę potrzebującego
    > dziecka. (Jesteśmy w strefie średniej dochodów.) I mieliśmy z głowy
    > żebraków na najbliższe 3 lata.

    Nie bardzo czaję jak się jedno na drugie przenosi? Tj. jaki mechanizm
    zadziałał że przestali cię odwiedzać żebracy?

    p. m.

  • 8. Data: 2010-05-25 15:43:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "combek" <k...@o...eu> napisał w wiadomości

    > taki tuman to nie jestem PAH, TVN, PCK wszystkie esemesy są do numerów
    > Caritasu
    > znalazłem tylko do radia zet za 5 zl. Szlag mnie trafia jak daje się 1

    Dla mnie glupota jest wysylac smsy, bo niewiele z tego zostaje dla
    organizacji. Alepiej zrobic przelew albo zaplacic karta.

    MK

  • 9. Data: 2010-05-25 15:53:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.05.2010 17:43), MK wrote:
    > Użytkownik "combek" <k...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Dla mnie glupota jest wysylac smsy, bo niewiele z tego zostaje dla
    > organizacji. Alepiej zrobic przelew albo zaplacic karta.

    Święte słowa. Przy czym uważać na UNICEF - raz wyśle się przelew i do
    końca życia będzie się otrzymywać makulaturę dziękczynno/zachęcającą.

    p. m.

  • 10. Data: 2010-05-25 16:29:35
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > Nie bardzo czaję jak się jedno na drugie przenosi? Tj. jaki
    > mechanizm
    > zadziałał że przestali cię odwiedzać żebracy?

    IMO nie o to chodziło.
    Żona przestała marudzić, żeby żebraków nie przeganiać...
    ;-))

    Sławek