  • 11. Data: 2010-05-25 20:53:39
    Temat: Re: Raport BIK dla kazdego?
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    > Widzi jedynie informacje o kredytach, kartach kredytowych, limitach w
    > koncie itp. Nie wie w jakim banku masz konto, ile na nim jest czy gdzie
    > masz lokate bo takich informacji brak w BIK.

    tak, bo inaczej jaki to by mialo sens? bank widzialby tylko swoje
    produkty, ze tak powiem ;).

    a sam raport jest baaardzo szczegolowy, u mnie 19 stron :-O...

    widac wszystko, wysokosc zadluzenia na koniec kazdego miesiaca w
    przypadku kart, kredytow itp.
    widac zapytania bankowe do BIKu i ich powody, ja co prawda nie mam
    zadnych zaleglosci, ale to wszystko byloby widac
    jak zyrafe w czarnych okularach w klubie dla niedzwiedzi polarnych :D.
    (tzn odsetki, jakie opoznienie itp itd).

    w sumie warto, mimo ze platne, poza tym wynik mialem gdzies po <1
    minuta.

    pozdr.

  • 12. Data: 2010-05-26 01:43:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rezydent wrote:

    > Dzięki za odp. ale moje drugie pyt nie dotyczyło udostępniania raportu
    > BIK przez Bank, tylko dotyczyło sytuacji kiedy Bank swoją drogą gdy
    > okresowo zagląda do BIK czy widzi w "rekordzie klienta" inne konta jakie
    > klient posiada w innych bankach.

    Nie.
    Jak sama nazwa wskazuje jest to biuro informacji kredytowej, a nie biuro
    informacji kontowej czy lokatowej.

  • 13. Data: 2010-05-26 11:37:08
    Od: sandokan <l...@g...com>

    W dniu 2010-05-25 19:50, MK pisze:

    > Chyba jakis czasu temu wycofali sie z tej oplaty...
    >
    > MK
    widzę, że nie tylko wycofali się z opłaty ale też z raportu
    standardowego ;-((
    nigdzie nie mogę znaleźć go na stronie Biku'u (no chyba, że nie umiem
    szukać ;-(( )

    Marcin K

  • 14. Data: 2010-05-26 11:47:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    sandokan <l...@g...com> writes:

    [...]

    > widzę, że nie tylko wycofali się z opłaty ale też z raportu
    > standardowego ;-((
    > nigdzie nie mogę znaleźć go na stronie Biku'u (no chyba, że nie umiem
    > szukać ;-(( )

    To się teraz nazywa "informacja ustawowa"
    KJ

    > Marcin K

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 15. Data: 2010-05-26 11:48:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "sandokan" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:htj154$t5a$...@i...gazeta.pl...

    > widzę, że nie tylko wycofali się z opłaty ale też z raportu standardowego
    > ;-((
    > nigdzie nie mogę znaleźć go na stronie Biku'u (no chyba, że nie umiem
    > szukać ;-(( )

    Jest, jest. Informacja ustawowa.

    W moim przypadku BIK postępuje na tyle profesjonalnie, że przesyła mi
    informacje ustawowe pomimo wysyłania wniosków o nie listem zwykłym.

  • 16. Data: 2010-05-26 11:52:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarekZ pisze:

    > W moim przypadku BIK postępuje na tyle profesjonalnie, że przesyła mi
    > informacje ustawowe pomimo wysyłania wniosków o nie listem zwykłym.

    Jak wyślesz inpostem, będzie jeszcze taniej ;)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-05-26 11:55:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:htj21f$u26$...@n...onet.pl...

    > Jak wyślesz inpostem, będzie jeszcze taniej ;)

    Ale nie mam w okolicy skrzynki pocztowej InPostu (o ile takie istnieją), a
    pocztową mam.

  • 18. Data: 2010-05-26 12:38:22
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 13:55, MarekZ pisze:
> [...]
    > grup dyskusyjnych:htj21f$u26$...@n...onet.pl...

    > Ale nie mam w okolicy skrzynki pocztowej InPostu (o ile takie istnieją), a

    Zwykłe, nie polecone listy wrzucają do normalnej skrzynki pocztowej.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-05-26 12:41:33
    Od: sandokan <l...@g...com>

    W dniu 2010-05-26 13:47, Kamil Jońca pisze:
    > sandokan<l...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >>
    > To się teraz nazywa "informacja ustawowa"
    > KJ

    wielkie dzięki

  • 20. Data: 2010-05-26 17:52:33
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> dared to write:

    > Zwykłe, nie polecone listy wrzucają do normalnej skrzynki pocztowej.

    Zauważyłaś, że rozmowa jest o nadawaniu listów, nie odbieraniu?