  • Data: 2004-07-15 04:22:05
    Temat: Re: Przelewy do USA
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ebay" <l...@N...tenbit.pl> wrote in message
    news:cd4dal$qac$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Wiem ze watek byl juz poruszany kilka razy, ale na google nie znalazlem
    > konkretów.
    > Potrzebuje przelac dosc systematycznie okolo $500 miesiecznie do USA na
    > konto w Citibank lub Commerce Bank, po przeczytaniu archiwum wnioskuje ze
    > gre wchodza tylko dwa banki: MultiBank i Citibank. Moze polecicie inne
    banki
    > które równiez oferuja bezproblemowe przelewy do USA i pobieraja niska
    > prowizje.Czy do takich przelewów bedzie potrzebne konto walutowe czy
    > wystarczy zlotówkowe.
> [...]

    Ja polece inne rozwiazanie. Jesli masz konto w Citi to proponuje skorzystac
    z czeku bankierskiego. Czek bankierski kosztuje chyba 1% min 20 PLN. Zaleta
    skorzystania z czeku bankierskiego w Citi jest to, ze mozesz zlecic bankowi
    wyslanie go bezposrednio na adres beneficjenta. W USA nie bedzie
    najmniejszych klopotow zeby taki czek zrealizowac. Przekazanie srodkow w ten
    sposob moze byc tansze od przelewu, choc na pewno nie szybsze (ok 4 dni).

    Maciej