  • Data: 2004-07-15 22:10:34
    Temat: Re: Przelewy do USA
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AP <c...@e...dyndns.org> wrote:

    > No i jeszcze jeden cytat:
    >
    > "It is important to note that in accordance to the rules and regulation
    > of ACH, no financial institution may simply issue an ACH transaction
    > (whether it be debit or credit) towards an account without prior
    > authorization from the account holder (known as the Receiver in ACH
    > terminology)"

    Ale z drugiej strony gadałem z jednym amerykaninem na IRCu, i on mówił
    że on bez problemu ze swojego konta płaci innym osobom fizycznym, a o
    tą autoryzację o której wyżej piszą nikt się go nie pyta (dopóki ktoś
    inny nie ma pretensji, a trudno żeby ktoś miał pretensje że mu
    wpłaciłeś na konto).

    Choć gdyby miał, to bank wysyłającego by opierniczył klienta że wysłał
    nie mając autoryzacji. Ta autoryzacja może być na przykład słowna, że
    właściciel rachunku docelowego pozwolił słownie wysyłającemu wysłać
    przelew. Nie trzeba mieć tego na papierze. Tak samo zresztą dla
    polecenia zapłaty (direct debit) tam jest.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl