  • Data: 2004-07-15 21:15:16
    Temat: Re: Przelewy do USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cd6r55$a6c$1@sunflower.man.poznan.pl>, m...@c...pl
    says...

    > A znasz jakieś przykłady że nie doszedł czek tylko normalnie uznany
    > został rachunek?

    Oh... zdecydowana wiekszosc rachunkow ktore tak oplaca oplacane sa
    elekronicznie (bez wysylania czeku) Mam tak w przypadku wplaty na Amexa
    czy rachunek CC w Bank of America. Dla ciekawskich podam, ze moj bank
    stwierdzil ze At&T nie jest w stanie odpierac elektronicznych platnosci
    (!!!!!) i bank slal fizycznie czek na adres centrum billingowego At&T

    > I czy ten czek jest wysłany na adres banku (co by było pół biedy, bo
    > bank mógłby jego kwotą uznać konto beneficjenta), czy też na adres
    > klienta, i biedny klient musi albo drałować do oddziału albo jeszcze
    > raz użyć poczty-z-trąbką i w kupercie go wysłać ze znaczkiem do banku?

    hehe.... no wlasnie .... jesli chodzi o osoby fizyczne to czek zostal
    wyslany na moj adres (sam sobie wysylalem dla przetestowania no i
    oczywiscie podalem pelny numer rachunku bankowego/docelowego) Musialem
    sie fatygowac do banku aby zdeponowac czek :)

    AP