  • Data: 2004-07-15 21:22:36
    Temat: Re: Przelewy do USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cd6r55$a6c$1@sunflower.man.poznan.pl>, m...@c...pl
    says...

    > "bill pay" (o ile nie jest czekiem) idzie sobie przez ACH (to coś w
    > stylu naszego KIR) jako direct deposit, czyli odwrotność direct debit
    > (polecenia zapłaty).
    >
    > Tu jest trochę na ten temat:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Automated_Clearing_Hous

    No i jeszcze jeden cytat:

    "It is important to note that in accordance to the rules and regulation
    of ACH, no financial institution may simply issue an ACH transaction
    (whether it be debit or credit) towards an account without prior
    authorization from the account holder (known as the Receiver in ACH
    terminology)"

    NO z tego juz wiem dlaczego sie nie da. Tylko JAKI jest tego powod? :)

    W Stanach o wiele latwiej jest "zassac" pieniadze z czyjegos konta niz
    miec mozliwosc ich wyslania (?!!)

    AP