  • Data: 2004-07-15 21:28:29
    Temat: Re: Przelewy do USA
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AP <c...@e...dyndns.org> wrote:

    > Oh... zdecydowana wiekszosc rachunkow ktore tak oplaca oplacane sa
    > elekronicznie (bez wysylania czeku) Mam tak w przypadku wplaty na Amexa
    > czy rachunek CC w Bank of America. Dla ciekawskich podam, ze moj bank
    > stwierdzil ze At&T nie jest w stanie odpierac elektronicznych platnosci
    > (!!!!!) i bank slal fizycznie czek na adres centrum billingowego At&T

    No ale chodziło mi do osoby fizycznej czy miałeś przypadek że doszedł
    elektronicznie a nie czekiem.

    > hehe.... no wlasnie .... jesli chodzi o osoby fizyczne to czek zostal
    > wyslany na moj adres (sam sobie wysylalem dla przetestowania no i
    > oczywiscie podalem pelny numer rachunku bankowego/docelowego) Musialem
    > sie fatygowac do banku aby zdeponowac czek :)

    Jeśli masz ochotę na mały teścik, ciekawe by było zobaczyć co wyniknie
    jak wyśle się z Hyperwallet.com

    Jest tam, taka opcja, że za 0.75 USD można wysłać przelew na dowolny
    rachunek bankowy w USA lub Kanadzie.

    Tam trzeba podać "Holder Name" "Routing Number" i "Account Number"
    oraz czy jest savings czy checking.
    O tak to wygląda (heh, działa pod ELinksem):

    Country United States
    Account U.S. dollars
    Currency

    Bank
    Account [?????????????????????????????????????????????
    type ??? Pick One... ???
    Routing ??? SAVINGS ???
    Number (9 _??? CHEQUING ???_____
    digits) ?????????????????????????????????????????????
    Account _____________________
    Number
    Account
    Holder _____________________
    Name

    [ ] Save
    as _____________________
    Nickname

    [ Continue ] [ Back ]

    Jeżeli chcesz podaj mi numer rachunku w USA a wyślę Ci jakiś przelewik
    tym i zobaczymy co wypadnie, albo jak wolisz załóż sobie tam konto to
    Ci wyślę tam dolara (natychmiast) abyś mógł 25 centów sobie wysłać na
    swoje konto i zobaczyć co dojdzie.

    Niestety wpłacać tam można tylko z Kanadyjskich banków.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl