  • Data: 2004-07-16 00:44:50
    Temat: Re: Przelewy do USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cd737u$egl$1@sunflower.man.poznan.pl>, m...@c...pl
    says...

    > A w którą stronę testowałeś?
    > Z WF do BoA czy odwrotnie?

    W obie strony :) Wf -> BofA i BofA -> WF

    Wiesz.... dla "sportu" gadalem z roznymi przedstawicielami obu bankow
    (do wiceprezesa oddzialu wlacznie) i oba banki przyznaly, ze albo musze
    sobie sam wypisac czek i zdeopnowac go (no ewentualnie moge go wyslac do
    banku poczta zeby sie nie fatygowac) albo oni ten czek wysla (na moj
    adres domowy!)

> [...]
    > jego konto też jest na osobę fizyczną. Acha, to jest konto w jakiejś
    > Credit Union. Ale przyznał że to jest wyjątkowa, i że więszkość banków
    > nie ma takiej funkcji, znaczy dużo ma ale tylko dla kont firmowych, i
    > trze ba za to zwykle płacić dodatkową opłatę miesięczną rzędu 10 USD
    > żeby móc wykonywać przelewy wychodzące ACH EFT. A w osobistych to
    > naprawdę rzadkość, ale bywają takie, na przykład jego Credit Union.
    > Już chyba gdzieś poszedł, bo coś nie odpowiada, a nie zdążyłem go
    > zapytać o nazwę tej jego cudownej Credit Union.

    No wlasnie..... dosyc wyjatkowa. Tak czy inaczej jesli jest to mozliwe w
    jakims malutkim Credit Union to zwykly smiertelnik pomyslalby, ze tym
    bardziej powinno byc dostepne w wiekszych bankach :)
    Wiesz... podobno w Stanach jest nadal sporo amerykanow, ktorzy nie
    wyobrazaja sobie zycia bez czekow i wlasciwie w takiej sytuacji sie nie
    dziwie. Wielokretonie juz pisalem na tej liscie, jakie to dziwaczne, ze
    wierzowcu w ktorym mieszkam (blisko 300 mieszkan) jedynym sposobem za
    zaplate jest czek (hehe) no albo polecenie zaplaty (direct debit). O
    mozliwosci wplaty bezposrednio na ich konto to nawet nikt nie slyszal :)

    Troche glupie mi sie wydaje, ze latwiej jest komus zassac pieniadze z
    twojego konta (np. dzwoniac i podajac swoj numer konta czekowego) niz
    zlecic przelew wlasnemu bankowi

    EFT=electronic fund transfer

    Hehe .... no to wrescie jest czy nie ma ? :) Moze jak mnie znow cos
    najdzie to znow pomecze pracownikow obu bankow :)

    AP