  • 31. Data: 2005-11-28 17:01:45
    Temat: Re: Przelew z Inteligo do BPH - jak długo
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    >nie powinno trwać to zbyt długo.

    ....zbyt długo.... bardzo fajne określenie.

    (....
    Uczeni radzieccy OBLICZYLI, że gdyby wszystką wodę z mórz i oceanów wlać do
    menzurki o podstawie 10cm2 to byłaby taka wysoka, że niech ją szlag trafi.
    .....)
    to tak dla zobrazowania kategorii wypowiedzi.:)

    Czasem 60 minut to zbyt krótko, a pozycji w paczce może być zbyt dużo.

    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 32. Data: 2005-11-28 17:35:50
    Od: anom <a...@v...pl>

    Trzeba liczyc ok jednego dnia, jeśli przelew z Inteligo poszedł rano to
    może będzie tego samego dnia w BPH, wszystko zależy od sesji Elixir
    Inteligo i BPH

  • 33. Data: 2005-11-28 18:36:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 28 Nov 2005 18:01:45 +0100, w <dmfd5t$oep$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "miszka_" <p...@n...pl> napisał(-a):

    > Czasem 60 minut to zbyt krótko, a pozycji w paczce może być zbyt dużo.

    Pomyśl, to nie boli. Bank "myśli" przed wysłaniem paczek, to i ty możesz sobie
    to wyobrazić.

  • 34. Data: 2005-11-28 19:24:58
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    > to i ty możesz sobie to wyobrazić.

    po co?
    Ja to wiem
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 35. Data: 2005-11-28 22:18:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Oczywiście żaden bank nie przyjmuje przelewów do 15:59,
    > Inteligo i LG robi to bodajże do 15:30.
    > Dla równowagi żałosny mBank przyjmuje do "aż" 12:30 :)))

    Znowu Cię dopadło robaczku?
    Nie lepiej się leczyć niż tak cierpieć?
    Współczesna medycyna potrafi skutecznie leczyć
    następstwa nawet tak przykrych i ciężkich przeżyć ...

    mB przyjmuje przelewy do 13:25, faktycznie 'żałosne'
    zwłaszcza w porównaniu do takiego ING (11:30) czy Lukasa (11:00)
    że o nieistniejącym LG już nie wspomnę.

  • 36. Data: 2005-11-28 22:36:06
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 28 Nov 2005 23:18:24 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >mB przyjmuje przelewy do 13:25, faktycznie 'żałosne'
    >zwłaszcza w porównaniu do takiego ING (11:30) czy Lukasa (11:00)
    >że o nieistniejącym LG już nie wspomnę.

    ale aby być sprawiedliwym, należy tu wspomnieć, że Inteligo przyjmuje
    do 15.00.
    mbank przy okazji wprowadzenia opłat za przelewy też powinien wydłużyć
    godziny przyjmowania na poszczególne sesje.

    PG

  • 37. Data: 2005-11-28 22:45:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > mbank przy okazji wprowadzenia opłat za przelewy też powinien wydłużyć
    > godziny przyjmowania na poszczególne sesje.

    Chyba zmieniali ... z 13:00 na 13:25

  • 38. Data: 2005-11-28 23:24:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 28 Nov 2005 23:45:48 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Chyba zmieniali ... z 13:00 na 13:25

    a faktycznie, masz rację.
    to następnym krokiem powinno być 1 zł i 14.00 :)))

    PG

  • 39. Data: 2005-11-29 09:21:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a faktycznie, masz rację.
    > to następnym krokiem powinno być 1 zł i 14.00 :)))

    No chwila, sprawiedliwość miała być :-)))
    Zmiana na 50gr była w sytuacji gdy koszty przelewów
    z własnych środków finansował bank,
    teraz to już nie ma miejsca, więc za kolejne 50gr
    moógłby śmiało zaoferować 15:00 a nawet 15:05 ;-)

  • 40. Data: 2005-11-29 11:41:31
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 29 Nov 2005 10:21:28 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >z własnych środków finansował bank,
    >teraz to już nie ma miejsca, więc za kolejne 50gr
    >moógłby śmiało zaoferować 15:00 a nawet 15:05 ;-)

    Gdyby zaoferował 16:05, to by mi zaimponował :)))
    (KIR zamyka szlaban o 16:00)

    PG