  • 1. Data: 2005-11-27 09:21:09
    Temat: mBank prowizja
    Od: "bonesoflove" <b...@o...laf>

    Witam,

    ile wynosi prowizja, jezeli place karta mBanku w sklepie?

  • 2. Data: 2005-11-27 09:38:11
    Temat: Re: mBank prowizja
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    bonesoflove napisał(a):

    > Witam,
    >
    > ile wynosi prowizja, jezeli place karta mBanku w sklepie?

    Ciebie? Nic

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-11-27 15:40:00
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Ciebie? Nic

    myślę, że precyzyjniejsza odpowiedź wyglądałby tak:
    system płatności kartami skonstruowano tak, aby ten, który płaci kartą
    (w tym przypadku mBanku) był przekonany, że nic go to nie kosztuje.

    andy_nek

  • 4. Data: 2005-11-27 17:00:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Andrzej Kłos napisał(a):

    > myślę, że precyzyjniejsza odpowiedź wyglądałby tak:

    Po co? Temat został wyczerpany w mojej odpowiedzi

    > system płatności kartami skonstruowano tak, aby ten, który płaci kartą
    > (w tym przypadku mBanku) był przekonany, że nic go to nie kosztuje.

    Przekonany?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-11-27 18:41:15
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Przekonany?

    No, ktoś te parę procent musi zapłacić. Teoretycznie płaci je sklep.
    Faktycznie rozkłada się to na sklep i klienta (w wyższych o jakiś tam
    procent cenach produktów).

    P.

  • 6. Data: 2005-11-27 18:46:54
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >No, kto? te parę procent musi zapłacić. Teoretycznie płaci je sklep.
    >Faktycznie rozkłada się to na sklep i klienta (w wyższych o jaki? tam
    >procent cenach produktów).

    Nie. Przeklada sie to tylko na klienta.

    Pzdr.
    Lack

  • 7. Data: 2005-11-27 20:03:33
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Paszczak napisał(a):

    > No, ktoś te parę procent musi zapłacić. Teoretycznie płaci je sklep.

    Praktycznie płaci je sklep

    > Faktycznie rozkłada się to na sklep i klienta (w wyższych o jakiś tam
    > procent cenach produktów).

    Nie. Często są jeszcze obniżki a jednak zawsze klient może zapłacić kartą.
    Zobacz sobie np. ofertę Euro AGD. Co chwila mają jakieś superpromocje a
    terminal nie został wyłączony ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-11-27 21:30:57
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie. Często są jeszcze obniżki a jednak zawsze klient może zapłacić kartą.
    > Zobacz sobie np. ofertę Euro AGD. Co chwila mają jakieś superpromocje a
    > terminal nie został wyłączony ;)

    Koszt obsługi klienta musi być w skali globalnej - całego sklepu czy
    sieci, wliczony w cenę sprzedawanego towaru. Klient płaci również za to,
    że może zapłacić kartą.

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl

  • 9. Data: 2005-11-28 00:14:43
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Konrad Zak" ł wyłączony ;)

    > Koszt obsługi klienta musi być w skali globalnej - całego sklepu czy
    > sieci, wliczony w cenę sprzedawanego towaru. Klient płaci również za to,
    > że może zapłacić kartą.

    No tak - ale to jest raczej argument za tym, by placic karta - skoro wszyscy
    Klienci placa (poprzez wyzsze ceny) za to, ze mozna placic karta, rowniez
    ci, ktorzy placa gotowka, to jesli mam juz cos kupic i wiem, ze w cene
    wliczone sa koszty prowizji , to lepiej skorzystac z tego za co sie placi,
    niz placic "za frajer"

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2005-11-28 07:55:29
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    SDD napisał(a):

    > No tak - ale to jest raczej argument za tym, by placic karta

    nikt nie neguje tego, że kartą jest "łatwo i przyjemnie". Tylko winno
    się mieć w pamięci, że to kosztuje i w końcowym rozrachunku to "pan,
    pan, pani i.. tamten pan" płacą za tę przyjemność. Nawet jak mają w
    banku za transakcję kartą prowizję "0" a kartę i prowadzenie konta "za
    darmo". Nawet, jak bank zwraca 1% kwoty transakcji dokonanej kartą (i
    takie sytemy w świecie bywają).

    andy_nek