  • 1. Data: 2005-11-26 20:58:48
    Temat: Przelew za granice - jak
    Od: "Conti" <c...@k...pl>

    Chciałbym kupić wysyłkowo przedmiot za zachodnią granicą i jedyną formą
    zapłaty jest przelew na konto bankowe.
    Okazało sie że ani Lukas ani Mbank ( w których mam konta) nie mają takiej
    możliwości. Czy sa jakieś banki w Polsce realizujące przelewy za granice
    ?Ewentualnie jak przelać te pieniadze ?

    Conti

  • 2. Data: 2005-11-26 21:35:15
    Temat: Re: Przelew za granice - jak
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > możliwości. Czy sa jakieś banki w Polsce realizujące przelewy za granice

    Wszystkie banki, oprocz wymienionych przez Ciebie realizuja płatności zagraniczne:)
    W PEKAO SA mozesz przelać bez otwierania konta w tym banku, ale licz sie z tym, ze to
    jest dosc kosztowne, im mniejsza kwota - tym bardziej (na pewno nie mniej niż
    kilkaset zł, bo żeby Twoj dostawca dostał cała kwote, musisz pokryc koszty banków
    pośredniczących)

    Wojtek

  • 3. Data: 2005-11-27 19:12:44
    Od: "Conti" <c...@k...pl>

[...]

    możesz polecić bank w którym jest to najtaniej ?

    Conti

  • 4. Data: 2005-11-28 14:31:38
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Conti" <c...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie mniej niż kilkaset zł, bo żeby Twoj dostawca dostał cała kwote, musisz

    slyszalem ze w banku slaskim jak masz kontowalutowe przelew kosztuje 75C ze
    przelew do strefy euro.