  • 1. Data: 2005-11-27 08:51:05
    Temat: karty platnicze w taksowkach, autobusach
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Hej,

    Czy możecie polecić bank lub firmę, która może dostarczyć i obsłużyć mobilne
    terminale kart płatniczych w jakiejś rozsądnej cenie?
    Jeśli macie sugestie co do takiej mobilnej płatności, chętnie posłucham.

    Pozdrawiam
    SIM

  • 2. Data: 2005-11-27 08:57:01
    Temat: Re: karty platnicze w taksowkach, autobusach
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    XYZ <x...@p...pl> wrote:
    > Czy możecie polecić bank lub firmę, która może dostarczyć i obsłużyć mobilne
    > terminale kart płatniczych w jakiejś rozsądnej cenie?
    > Jeśli macie sugestie co do takiej mobilnej płatności, chętnie posłucham.

    W zasadzie każdy niewielkich rozmiarów terminal można użyć w tym celu, tylko
    trzeba do podłączyć do jakiegoś modemu GSM (w wersji low-cost - do starej
    komórki za 20 zł z allegro).

    P.

  • 3. Data: 2005-11-27 21:49:19
    Od: Paweł Ołowski <pawe_NOSPAM_@_NOSPAM_tiu.pl>

    > W zasadzie każdy niewielkich rozmiarów terminal można użyć w tym celu, tylko
    > trzeba do podłączyć do jakiegoś modemu GSM (w wersji low-cost - do starej
    > komórki za 20 zł z allegro).

    Kiedyś gdzieś czytałem że Era coś takiego umożliwia. Dają ci terminal
    mobilny. I płacisz mało bo jak za GPRSa bodajże.

  • 4. Data: 2005-11-28 13:00:55
    Od: " Marcin Ozdzinski" <m...@N...gazeta.pl>

    Paweł Ołowski <pawe_NOSPAM_@_NOSPAM_tiu.pl> napisał(a):

    > Kiedyś gdzieś czytałem że Era coś takiego umożliwia. Dają ci terminal
    > mobilny. I płacisz mało bo jak za GPRSa bodajże.

    Polcard ma coś takiego w swojej ofercie. We wszystkich pociagach spółki
    Intercity można od jakiegoś czasu kupować bilety płacąc kartą.

  • 5. Data: 2005-11-29 17:36:22
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik " Marcin Ozdzinski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dmev27$rq4$1@inews.gazeta.pl...
    > Paweł Ołowski <pawe_NOSPAM_@_NOSPAM_tiu.pl> napisał(a):

    > Polcard ma coś takiego w swojej ofercie. We wszystkich pociagach spółki
    > Intercity można od jakiegoś czasu kupować bilety płacąc kartą.

    Terminal samoobsługowy czy u obsługi pociągu?

    Piotr K.

  • 6. Data: 2005-11-29 18:07:16
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Terminal samoobsługowy czy u obsługi poci?gu?

    To co ostatnio widzialem, to byl zwykly terminal "z antenką" i "na
    baterie". Kierownik pociągu z tym ganiał.

    --
    Krzysiek, Krakow