eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z placeniem telefonem › Re: Problemy z placeniem telefonem
  • Data: 2020-07-12 13:30:49
    Temat: Re: Problemy z placeniem telefonem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12.07.2020 o 12:23, cef pisze:
    > Od jakiegoś czasu pokazały się problemy z płaceniem
    > telefonem debetówką  - głównie w MPK (biletomat w pojazdach),
    > ale też inne miejsca i ta fala się rozszerza.
    >
    > Na złożoną reklamację słabo funkcjonującej obsługi
    > przyszła taka odpowiedź jak poniżej.
    >
    > "...odmowa transakcji zbliżeniowych spowodowana problemem po stronie
    > acquirera -agenta obsługującego dany punkt. Problem polega na tym, iż
    > agent rozliczeniowy  wysyła złą metodę uwierzytelnienia operacji.
    > Transakcja zbliżeniowa przychodzi jako zweryfikowana w oparciu o PIN
    > offline.
    > Funkcja zbliżeniowa nie wspiera takiej metody ( MPIN)
    > Bank we współpracy z agentami rozliczeniowymi pracuje nad rozwiązaniem
    > problemu."
    >
    > Czy ktoś mógłby spróbować przełożyć to na zrozumiały język?
    zakładam ze korzystasz z aplikacji banku. czekaj aż naprawią, albo
    zainstaluj google pay i podłącz do niego kartę. u mnie to rozwiązało
    problem " nie możesz płacić zbliżeniowo bo masz modyfikowany soft
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1