eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z placeniem telefonem › Re: Problemy z placeniem telefonem
  • Data: 2020-07-12 15:09:18
    Temat: Re: Problemy z placeniem telefonem
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-07-12 o 14:22, Dawid Rutkowski pisze:
    > W dniu niedziela, 12 lipca 2020 12:23:28 UTC+2 użytkownik cef napisał:
    >> Od jakiegoś czasu pokazały się problemy z płaceniem
    >> telefonem debetówką - głównie w MPK (biletomat w pojazdach),
    >> ale też inne miejsca i ta fala się rozszerza.
    >>
    >> Na złożoną reklamację słabo funkcjonującej obsługi
    >> przyszła taka odpowiedź jak poniżej.
    >>
    >> "...odmowa transakcji zbliżeniowych spowodowana problemem po stronie
    >> acquirera -agenta obsługującego dany punkt. Problem polega na tym, iż
    >> agent rozliczeniowy wysyła złą metodę uwierzytelnienia operacji.
    >> Transakcja zbliżeniowa przychodzi jako zweryfikowana w oparciu o PIN
    >> offline.
    >> Funkcja zbliżeniowa nie wspiera takiej metody ( MPIN)
    >> Bank we współpracy z agentami rozliczeniowymi pracuje nad rozwiązaniem
    >> problemu."
    >>
    >> Czy ktoś mógłby spróbować przełożyć to na zrozumiały język?
    >
    > A co jest niezrozumiałe?
    > Napisali nawet zadziwiająco szczegółowo jak na bank (a co to za bank i miasto?) - o
    ile oczywiście napisali prawdę.
    > Wg nich winny jest źle skonfigurowany terminal - wysyła info, że przy pikaczu był
    PIN offline (czyli wpisany na klawiaturze i porównany z zapisem w chipie), co
    oczywiście nie jest możliwe, pikacz ma albo brak PINu albo PIN online (porównany
    przez net z zapisem e banku).
    >

    Do pewnego momentu dało się płacić zbliżeniowo telefonem
    a od pewnego czasu to szwankuje.
    Jako klienta nie interesuje mnie kto komu jaki pin wysyła, tylko,
    że nie mogę zapłacić za bilet.




    > Pytanie, czy to nie działa zawsze, czy czasami - z MPK trudno, bo autobusy się
    zmieniają, musiałbyś zapisywać taborowe, ale np. w danym sklepie w danej kasie - czy
    losowo? A jak się nie da telefonem, to da się kartą, ale pikaczem, a nie chipem?
    > A kartą/apką innego banku w tych trefnych terminalach próbowałeś? Albo przez google
    pay z kartą tego samego lub innego banku?

    Wybacz, ale testować to ja mogę z własnej ciekawości.
    Jeśli ktoś nie wykazuje ciekawości i chciałby jedynie, żeby karta
    działała jak do tej pory,
    to proponowanie płacenia chipem czy google payem jest bezcelowa.
    Aplikacja została przeisntalowana i nic się nie poprawiło.
    Nie da się zapłacić w żadnym autobusie czy tramwaju.
    Losowo w innych normalnych sklepach też nie - tzn kartą
    normalnie da się pikać ale telefonem nie działa.

    To karta mojej żony, prosiła zebym może sprawdził co oznacza ta odpowiedź
    z banku. Ja mimo,że jestem bardziej zorientowany, też nie bardzo
    rozumiem co to oznacza. Karta - debetówka visa Inteligo. MPK Wrocław

    > Ciekawe swoją drogą, czym jednak różni się pikacz kartowy od telefonowego - bo
    swego czasu była spora grupa terminali pikaczowych, gdzie jednak telefonem nie szło.
    > Do dziś już "wymarły", ale jak widać zaraza wraca, bo wątpię, by w tych terminalach
    nie działał też pikacz kartowy, to by na drugi dzień było naprawione ;>

    Jest spora grupa klientów, którzy nie ineteresują się mechanizmem jak to
    działa-
    telefon ma zapłacić za bilet i koniec.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1