eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z placeniem telefonem › Re: Problemy z placeniem telefonem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-1.dfn.de!news.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!eternal-sept
    ember.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problemy z placeniem telefonem
    Date: Sun, 12 Jul 2020 13:30:49 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <rees99$8a3$2@dont-email.me>
    References: <5f0ae499$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 12 Jul 2020 11:30:49 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="3f427cbea28e313b0e6362705724e724"; logging-data="8515";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1++0FyabNgtTxtZ63tZfj1d"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    Cancel-Lock: sha1:aq58XlUAwmssP5mFaOxnOtjWP5w=
    In-Reply-To: <5f0ae499$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652239
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.07.2020 o 12:23, cef pisze:
    > Od jakiegoś czasu pokazały się problemy z płaceniem
    > telefonem debetówką  - głównie w MPK (biletomat w pojazdach),
    > ale też inne miejsca i ta fala się rozszerza.
    >
    > Na złożoną reklamację słabo funkcjonującej obsługi
    > przyszła taka odpowiedź jak poniżej.
    >
    > "...odmowa transakcji zbliżeniowych spowodowana problemem po stronie
    > acquirera -agenta obsługującego dany punkt. Problem polega na tym, iż
    > agent rozliczeniowy  wysyła złą metodę uwierzytelnienia operacji.
    > Transakcja zbliżeniowa przychodzi jako zweryfikowana w oparciu o PIN
    > offline.
    > Funkcja zbliżeniowa nie wspiera takiej metody ( MPIN)
    > Bank we współpracy z agentami rozliczeniowymi pracuje nad rozwiązaniem
    > problemu."
    >
    > Czy ktoś mógłby spróbować przełożyć to na zrozumiały język?
    zakładam ze korzystasz z aplikacji banku. czekaj aż naprawią, albo
    zainstaluj google pay i podłącz do niego kartę. u mnie to rozwiązało
    problem " nie możesz płacić zbliżeniowo bo masz modyfikowany soft
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1