  • 21. Data: 2007-12-19 07:43:55
    Temat: Re: Polecenie zaplaty dla prywatnej osoby ?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-19 00:45, Pete stwierdził, że:

    > A to dziwne, data odmowy PZ wcześniejsza niż samo PZ???

    31.08 operacja na -255,19PLN (obciążenie rachunku), 11-09 operacja na
    255,19PLN (uznanie). Wszystko jest OK :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 22. Data: 2007-12-19 09:40:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski"

    > Ja mam dwa, jedno funkcjonuje dla Dialogu, drugie dla Polkomtela (z
    > tym
    > ostatnim miałem dziwną przygodę). Na chwilę obecną oba funkcjonują
    > tak,
    > jak powinny, a powyższe testy robiłem na własny użytek, wcześniej
    > oczywiście regulując zobowiązanie przelewem :-)

    mam 10 PZ i nigdy żadnego nie musiałem cofać, wiec dopiero jak
    napisales
    ze to w ramach testu to mi sie rozjasnilo skąd masz takie przyklady

    Podalbys jeszcze, ktory to bank pozwala samemu tak wygodnie cofac PZ
    poniewaz jak testowalem wiele roznych e-bankow i kilka używam na
    codzien
    to jeszcze w zadnym nie zauważyłm udogodnien zwiazanych z pokazywaniem
    jakie PZ sa uruchomione i mozliwosci wycofania PZ.
    Widac jednak, ze jakis bank to zrobil, tyle ze ja na niego nie
    trafilem
    *** blad ***

  • 23. Data: 2007-12-19 16:12:24
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    " 666" <j...@w...eu> wrote in message news:fk67vv$56v$1@news.wp.pl...
    > Czy można ustanowić w banku polecenie zapłaty dla prywatnej osoby, np. do
    > opiekunki do dziecka lub nauczyciela języka?
    > Sami sobie złoża jakby co, nie trzeba by pamiętac.
    > THX

    A to opiekunka/nauczyciel wystawia Tobie rachunki, placi od tego podatki,
    etc jak rozumiem? Czy tak tylko PiS przegral wybory, skonczylo sie odgorne
    produkowanie hakow, wiec trzeba samemu cos na siebie zrobic? ;)

    pozdr

  • 24. Data: 2007-12-19 19:31:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-19 10:40, blad stwierdził, że:
    > mam 10 PZ i nigdy żadnego nie musiałem cofać, wiec dopiero jak napisales
    > ze to w ramach testu to mi sie rozjasnilo skąd masz takie przyklady

    Chciałem się przekonać, czy "gdyby coś" to faktycznie działa. Testy były
    dwa. Oba ukończone pomyślnie :)

    Te przykłady pochodzą z BPH, obecnie mini (czyli platforma Sez@m)

  • 25. Data: 2007-12-19 20:11:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Gru, 20:31, Marcin Nowakowski <mcr-

    > Te przykłady pochodzą z BPH, obecnie mini (czyli platforma Sez@m)

    Przyjze sie, bo nigdy nie zwrocilem uwagi na istnienie takiej opcji w
    historii transakcji.

  • 26. Data: 2007-12-19 20:18:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"

    > Te przykłady pochodzą z BPH, obecnie mini (czyli platforma Sez@m)

    > Przyjze sie, bo nigdy nie zwrocilem uwagi na istnienie takiej opcji
    > historii transakcji.

    ja pare lat temu tez uzywalem sezama, a do dzis uzywam jego adresu
    mailowego :-)
    ale nie zauważyłem takich jego możliwości
    *** blad ***

  • 27. Data: 2007-12-19 20:24:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-19 21:11, krzysztofsf stwierdził, że:

    > Przyjze sie, bo nigdy nie zwrocilem uwagi na istnienie takiej opcji w
    > historii transakcji.

    Sez@m->płatności->polecenie zapłaty->historia zrealizowanych
    płatności->odwołaj, czy jakoś tak.

  • 28. Data: 2007-12-19 20:25:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-19 21:18, blad stwierdził, że:

    Jeśli dobrze pamiętam, to PZ zdaje się ze dwa lata funkcjonuje w Sez@mie.

  • 29. Data: 2007-12-19 20:58:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Gru, 21:24, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

    > Sez@m->płatności->polecenie zapłaty->historia zrealizowanych
    > płatności->odwołaj, czy jakoś tak.

    Tak - jest tam kilka opcji z tym zwiazanych.
    Nie zwrocilem dotychczas uwagi

  • 30. Data: 2007-12-20 08:55:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    blad pisze:

> [...]
    > jakie PZ sa uruchomione i mozliwosci wycofania PZ.
    > Widac jednak, ze jakis bank to zrobil, tyle ze ja na niego nie trafilem

    mBank też to umożliwia.

    --
    Pete