  • 1. Data: 2007-12-17 13:35:50
    Temat: eKarta zamknięta przez bank - miał ktoś taki numer?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Ahoj
    Mam ja sobie eKartę mBanku. Ważna do września 2008. Nie zamawiałem żadnej
    dodatkowej eKarty, a mimo to przyszła mi pocztą. Ma inny numer, więc nie
    jest to odnowienie, ale jest na moje nazwisko. Zaglądam na konto, a tam
    stara eKarta "Zamknięta przez bank". O co tu chodzi? Miał ktoś taki numer?

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 2. Data: 2007-12-17 19:29:18
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > stara eKarta "Zamknięta przez bank". O co tu chodzi? Miał ktoś taki numer?

    zdarza sie tak czasami jak np. kiedys kupowales cos w jakims sklepie online
    za pomoca tej karty a teraz np. visa podala, ze np. wyciekla baza danych
    tego sklepu to wtedy profilaktycznie sie wymienia wszystkie karty ktorych
    dane mogly sie dostac nie tam gdzie trzeba... :)

    pozdawiam

  • 3. Data: 2007-12-17 20:22:53
    Od: Duke <d...@u...pl>

    =Marcos= pisze:

> [...]
    > stara eKarta "Zamknięta przez bank". O co tu chodzi? Miał ktoś taki numer?

    Tak, wszyscy posiadacze eKarty w mBanku.

    Bank bezpłatnie wymienił wszystkie kart na nową ulepszoną wersje. Między
    innymi z większym limitem, 5 letnim okresem ważności oraz możliwości
    podejrzenia CVV2 prze serwis transakcyjny.

  • 4. Data: 2007-12-18 18:48:56
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Duke" <d...@u...pl> wrote in message

> [...]
    > innymi z większym limitem, 5 letnim okresem ważności oraz możliwości
    > podejrzenia CVV2 prze serwis transakcyjny.

    Mam to samo. Super, ze ich prosilem o takie uszczesciwienie na sile.
    Wyjechalem za granice zadowolony z posiadania e-karty, ktora bede mogl uzyc
    w miare potrzeby, a tu taki numer. No to sobie na mnie nie zarobia - ich
    strata.

    pozdr

  • 5. Data: 2007-12-18 20:33:01
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Z napisał(a):
> [...]
    > w miare potrzeby, a tu taki numer. No to sobie na mnie nie zarobia - ich

    Napisze więcej,
    Dziś złożyłem reklamację o zawrotną kwotę 12,14 PLN która była na starej
    ekarcie. (Taka pozostałość po ostatniej płatności)

    Karta "Zamknięta przez bank", saldo na karcie 0,00 PLN
    ale w blokadach widać pod datą ostatniego zasilenia w ww kwotę
    zablokowaną do 31-12-2049 z tytułem "Zasilenie ekarty <nr starej
    ekarty>" i o tą astronomiczną kwotę są pomniejszone dostępne środki na
    eKoncie.

    Widać, że to bank a nie koszary. Pan kapral opier* by za przyniesienie
    nierozładowanej broni.

    I druga sprawa. Historia operacji na starej ekarcie wyświetla się u mnie
    z błędem kwota jest pokazana w PLN a symbol waluty jest wzięty z waluty
    transakcji (USD). W szczegółach widać skąd się to wzięło ale z listy
    operacji to wygląda intrygująco. Za co ja tyle zapłaciłem? :-)

    Czy ktoś jeszcze tak miał?

    Podchodzę do tego spokojnie, bo kwota nikczemna ale skrzywienie zawodowe
    nie pozwala tego tak zostawić.

    Rafał