  • 1. Data: 2007-12-17 14:04:45
    Temat: Drobny kwiatek z PKO Inteligo
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    PKO Inteligo. W dziale Usługi / doładowanie telefonu mamy:

    "Tak Tak", "Heyah", "Simplus", "Sami Swoi", "POP" i... nieoczekiwanie
    "Orange"...

    Grzexs

  • 2. Data: 2007-12-17 14:33:33
    Temat: Re: Drobny kwiatek z PKO Inteligo
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fk5vnp$lrb$1@news.dialog.net.pl, *Grzexs* wrote:
    > PKO Inteligo. W dziale Usługi / doładowanie telefonu mamy:
    >
    > "Tak Tak", "Heyah", "Simplus", "Sami Swoi", "POP" i... nieoczekiwanie
    > "Orange"...

    I co w tym dziwnego? Skoro jest TakTak i Heyah, Simplus i Sami Swoi, to moze
    byc POP i Orange (GO).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-12-17 22:51:50
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    darnok pisze:

    > I co w tym dziwnego? Skoro jest TakTak i Heyah, Simplus i Sami Swoi, to
    > moze byc POP i Orange (GO).

    a moze chodzi o doladowanie mixa, ktory de facto nie jest orange go

  • 4. Data: 2007-12-18 00:17:40
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Grzexs napisał:
    > PKO Inteligo. W dziale Usługi / doładowanie telefonu mamy:
    >
    > "Tak Tak", "Heyah", "Simplus", "Sami Swoi", "POP" i... nieoczekiwanie
    > "Orange"...

    Zaszłość historyczna. POP miał być już odstrzelony i to chyba nie raz,
    ale ostatecznie ostał się, tylko że jego pełna nazwa obecnie to Orange
    POP :-).

    W Pomarańczu mamy obecnie 4 brandy prepaidowe -
    Go, POP, Music:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/hub_prepaid;SID=
    34L2L5IIQDGBWCQMIFTDC0Q
    Free na Kartę:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr

    oraz Mixy/Zetafony czyli prepaidy z cyrografem:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/hub_mix?stamp=11
    97936687246
    http://www.orange.pl/portal/map/map/new_corpo_mix
    http://www.orange.pl/portal/map/map/promotionspdet?i
    d=2617104

    Dużo tego ale wszystko to jest doładowywane dokładnie w ten sam sposób :-)

    Przemek