  • 1. Data: 2007-12-17 16:27:01
    Temat: Polecenie zaplaty dla prywatnej osoby ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Czy można ustanowić w banku polecenie zapłaty dla prywatnej osoby, np. do opiekunki
    do dziecka lub nauczyciela języka?
    Sami sobie złoża jakby co, nie trzeba by pamiętac.
    THX

  • 2. Data: 2007-12-17 19:08:16
    Temat: Re: Polecenie zaplaty dla prywatnej osoby ?
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć 666!

    W poniedziałek, 17 grudnia 2007, o godz. 17:27:01, napisałeś na temat:
    "Polecenie zaplaty dla prywatnej osoby ?"
    666 j...@w...eu, news:fk67vv$56v$1@news.wp.pl

    > Czy można ustanowić w banku polecenie zapłaty dla prywatnej osoby, np. do
    > opiekunki do dziecka lub nauczyciela języka?

    A zlecenie stałe nie wystarczy?

    --
    Hej!
    TZ

    - Aby nie narazić się żmii, nie należy kopnąć ją w danym miejscu. -

  • 3. Data: 2007-12-17 19:50:40
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No właśnie nie, bo są rózne przesunięcia, odwołania godzin itp. i wszystko się myli.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-12-17 21:54:52
    Od: k...@k...gliwice.pl

    osoba prywatna nie może być wierzycielem w poleceniu zapłaty z tego
    choćby względu, że zlecenia obciążenia konta wysyłane są poprzez
    systemy bankowości elektronicznej ( w odpowiednich formatach plików ),
    które oferowane są tylko klientom korporacyjnym ( tzn. funkcjonalność
    PZ ).

    pozdrawiam,

    kaliq

  • 5. Data: 2007-12-17 22:20:24
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fk6k9u$c2j$1@news.wp.pl, * 666* wrote:
    > No właśnie nie, bo są rózne przesunięcia, odwołania godzin itp. i
    > wszystko się myli. JaC

    To zrealizuj to w formie polautomatycznej ;-)
    Ustaw sobie przelew zdefiniowany do opiekunki i przykaz jej ze jak sie
    termin ma zblizac to ma ci smsa wyslac z kwota. Ty sie zalogujesz do
    e-bankowosci i pykniesz jej przelewik ;-)
    prawie jak PZ ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2007-12-17 23:11:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 13:54:52 -0800 (PST),
    osoba podpisana: k...@k...gliwice.pl <k...@k...gliwice.pl>
    napisała:
> [...]
    > systemy bankowości elektronicznej ( w odpowiednich formatach plików ),
    > które oferowane są tylko klientom korporacyjnym ( tzn. funkcjonalność

    Wszystko fajnie, tyle, że VW oferował (nie wiem czy jeszcze oferuje)
    mozliwość obciążenia swojego rachunku w innym banku w drodze PZ.
    Oczywiście przy ustanawianiu PZ na tym "drugim" koncie w roli
    wierzyciela występował VW bank, ale funkcjonowało to tak jakbym ja sam
    sobie zrobił PZ.
    Więc jak się chce, to można.

    A na pytanie "po co" odpowiedź jest:0.99 PLN/przelew vs 0 za PZ na
    przykład w inteligo.
    KJ

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 7. Data: 2007-12-17 23:36:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Gru, 00:11, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A na pytanie "po co" odpowiedź jest:0.99 PLN/przelew vs 0 za PZ na
    > przykład w inteligo.
    > KJ

    Ale wg mnie pz od osoby prywatnej jest bardzo ryzykowny.
    Niech sobie np. gosposia przed wyjazdem do irlandii pociagnie 10-o
    krotnosc zwykle pobieranej kwoty?
    Jesli dotyczy to uslug z szarej strefy to niezabardzo jak mozna
    odzyskac takie pieniadze, wyjasnic "organom", ze poprzednie pz byly
    prawidlowe a ten jest inny..
    Watpliwa oszczednosc.

  • 8. Data: 2007-12-18 01:46:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > Jesli dotyczy to uslug z szarej strefy to niezabardzo jak mozna
    > odzyskac takie pieniadze, wyjasnic "organom", ze poprzednie pz byly

    Ale czy istotą PZ nie jest to że możesz anulować transakcję w ciągu X dni?

    p. m.

  • 9. Data: 2007-12-18 06:32:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Gru, 02:46, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Ale czy istotą PZ nie jest to że możesz anulować transakcję w ciągu X dni?

    Kilka razy czytalem rozne wpisy, o trudnosciach nawet w odwolaniu
    zaakceptowanego kiedys stalego PZ. tak wiec nie wiem, czy naprawde
    tak bezbolesnie to dziala.
    Przydaloby sie, zeby zabral glos ktos, kto z tego korzysta i testowal
    w "warunkach polowych"
    odwolania czy modyfikacje kwoty do pobrania z juz wykonanego PZ.

  • 10. Data: 2007-12-18 07:16:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 15:36:25 -0800 (PST),
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:

    > Ale wg mnie pz od osoby prywatnej jest bardzo ryzykowny.
    > Niech sobie np. gosposia przed wyjazdem do irlandii pociagnie 10-o
    > krotnosc zwykle pobieranej kwoty?
    Dlatego tam była możliwość między własnymi rachunkami.
    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping