  • 1. Data: 2007-12-17 14:21:10
    Temat: kredyt samochodowy o okreslonych parametrach
    Od: kris <k...@g...com>

    Witam,

    jak w temacie szukam kredytu samochodowego. oto co mnie interesuje:
    - zabezpieczenie to cesja praw z polisy AC (nie chce przewlaszczenia
    na bank)
    - pieniadze chce otrzymac przed przerejestrowaniem auto na siebie i
    przed wykupieniem wszystkich ubezpieczen, gotowke chce otrzymac
    najpozniej po podpisaniu umowy ze sprzedajacym
    - nie chce aby bank wymagal ode mnie plodpisania dyspozycji potracenia
    z wynagrodzenia (widzialem ze Dominet ma cos takiego)

    Z gory dziekuje za szybkie i konkretne podpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Kris