  • 1. Data: 2006-10-04 06:13:57
    Temat: Podwyzki w Millennium (KK)
    Od: "hugolin" <h...@o...pl>

    Na stronie Millennium jest juz nowy cennik kart kredytowych. Nie wiem
    czy wszyscy to zauwazyli, ale wraz ze wzbogaceniem oferty, Millennium
    przygotowalo niemile niespodzianki dla dotychczasowych posiadaczy
    kart kredytowych.

    Oplata roczna za karte Millennium Visa wzrosla z 35 do 65 zl.
    Ciekawe, czy racza poinformowac o tym na wyciagu...

    Promocyjne oprocentowanie 9,9% skrócili z 6 do 3 miesiecy. Zniknela
    tez informacja o promocji "Zyskujesz 3%".

    Zrezygnowali wiec z tego, co czynilo ich dotychczasowa oferte
    naprawde konkurencyjna.

    P.S. Oczywiscie pozostalo w ofercie wspaniale Ubezpieczenie w
    podrózy, za które jesli sie nie zrezygnuje w chwili podpisania
    umowy, trzeba placic przez rok 4,99 zl miesiecznie.

  • 2. Data: 2006-10-04 07:36:52
    Temat: Re: Podwyzki w Millennium (KK)
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > P.S. Oczywiscie pozostalo w ofercie wspaniale Ubezpieczenie w
    > podrózy, za które jesli sie nie zrezygnuje w chwili podpisania
    > umowy, trzeba placic przez rok 4,99 zl miesiecznie.

    uwielbiam tego rodzaju ubezpieczenia ;-(
    w bz wbk jest tak samo, albo rezygnacja w momencie składania wniosku,
    albo czlowiek jest ugotowany na min. kilka miesiecy,
    dlatego za każdym razem przy składaniu wniosku lub podpisywaniu umowy
    proszę o wyłączenie wszystkich opcjonalnych i platnych ubezpieczen...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-04 07:41:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "hugolin" <h...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Na stronie Millennium jest juz nowy cennik kart kredytowych.

    Gdzie jest skoro go nie ma w dziale "Cennik"?

    > Nie wiem
    > czy wszyscy to zauwazyli, ale wraz ze wzbogaceniem oferty, Millennium
    > przygotowalo niemile niespodzianki dla dotychczasowych posiadaczy
    > kart kredytowych.

    Z zapowiedzi raczej wynikalo, ze przyjemne...;-)

    > Oplata roczna za karte Millennium Visa wzrosla z 35 do 65 zl.

    W zapowiedziach bylo, ze z mozliwoscia obnizenia do 50% lub do 0zl wedlug
    regulaminu.
    IMHO to lepiej niz bylo

    > Promocyjne oprocentowanie 9,9% skrócili z 6 do 3 miesiecy. Zniknela
    > tez informacja o promocji "Zyskujesz 3%".

    Cos mialo byc w zamian...

    > Zrezygnowali wiec z tego, co czynilo ich dotychczasowa oferte
    > naprawde konkurencyjna.

    ???

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-10-04 08:45:21
    Od: Jazz <j...@p...invalid>

    On Wed, 4 Oct 2006 09:41:51 +0200, Slawek Kos wrote:

    > W zapowiedziach bylo, ze z mozliwoscia obnizenia do 50% lub do 0zl wedlug
    > regulaminu.

    A czy do sumy obrotów na rachunku karty będą wliczane wszystkie transakcje
    czy tylko obciążeniowe?

    --
    Jazz
    http://jazz.prv.pl/

  • 5. Data: 2006-10-04 09:06:01
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A czy do sumy obrotów na rachunku karty będą wliczane wszystkie transakcje
    > czy tylko obciążeniowe?

    a jakich jeszcze operacji spodziewasz sie na rachunku karty?
    chyba nie myslisz, ze bank wliczy do obrotow rowniez kwoty wynikajace ze
    splaty karty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2006-10-04 11:07:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jazz" <j...@p...invalid> napisał w wiadomości

    > A czy do sumy obrotów na rachunku karty będą wliczane wszystkie transakcje
    > czy tylko obciążeniowe?

    Te inne to nie sa "transakcje wykonane karta"
    IMHO

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2006-10-04 12:51:17
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    "Jazz" <j...@p...invalid> wrote in message

    > A czy do sumy obrotów na rachunku karty będą wliczane wszystkie transakcje
    > czy tylko obciążeniowe?

    czytajcie dokumenty bankowe, do diaska !! pare minut i bedziesz wszystko
    wiedzial:

    http://www.millenet.pl/dispatch/binsource/?path=/ima
    ges/PL/Karty_kredytowe_c
    ennik_2.10.06_1218830.pdf

    Zomo

  • 8. Data: 2006-10-04 19:04:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@W...gazeta.pl>

    ZOMO <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czytajcie dokumenty bankowe, do diaska !! pare minut i bedziesz wszystko
> [...]

    Jak mogę czytać dokumenty bankowe jeśli bank ich nie udostępnia?
    Do powyższego linku siakoś isę nie mogę doklikać z głównej strony Mille...

    A z pobieżnej lektury tego nowego cennika widać, że jakby zniknęły dawne
    karty Economic, a w ich miejsce pozostały tylko dawne silvery pod nazwa VC
    Mille. Tylko co z tą sympatyczną cechą Economica, że odsetki liczone od daty
    wyciągu a nie od daty zakupu?

  • 9. Data: 2006-10-04 19:19:54
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Tylko co z tą sympatyczną cechą Economica, że odsetki liczone od daty
    > wyciągu a nie od daty zakupu?

    Znikła :(

  • 10. Data: 2006-10-04 19:25:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

> [...]
    > Mille. Tylko co z tą sympatyczną cechą Economica, że odsetki liczone od daty

    z cennika *w ogóle* zniknęły informacje o tym, czy odsetki liczone są od
    daty transakcji, czy wyciągu... Chyba, że ślepy jestem?