  • 1. Data: 2006-10-03 19:35:55
    Temat: duchy z przeszlosci
    Od: "PaulinaM" <m...@y...com>

    Witam,
    Moze ktos z was spotkal sie z takimi przypadkami?
    Ksiazeczka systematycznego oszczedzania z PKO BP zalozona przez zone na
    corke miala wklad 32.000 na koniec 1989 r. Przypadkowo natknelismy sie na
    nia. Ile jest to warte na dzis i jak cokolwiek odzyskac? Czy PKO BP idzie na
    jakies ugody czy pozostaje sad? A moze byly juz jakies procesy przed sadem?

    z`gory dzieki
    MM

  • 2. Data: 2006-10-03 19:46:44
    Temat: Re: duchy z przeszlosci
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "PaulinaM" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    idzie na
    > jakies ugody czy pozostaje sad? A moze byly juz jakies procesy przed

    Udaj się z książeczką normalnie do banku (bez broni, kominiarki itp.) ;)

    pzdr

  • 3. Data: 2006-10-03 23:23:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 3 Oct 2006 21:46:44 +0200, _Mark_ napisał(a):

    > Udaj się z książeczką normalnie do banku (bez broni, kominiarki itp.) ;)

    A oni zapewne z uśmiechem na twarzy wypłacą 3,20 PLN plus jakieś
    symboliczne odsetki.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2006-10-04 06:25:16
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "PaulinaM" wrote in message

    > [...] Ksiazeczka systematycznego oszczedzania z PKO BP zalozona przez zone
    na
    > corke miala wklad 32.000 na koniec 1989 r.

    no no.... pod koniec 1989r 1$=9500zł
    no ale nie ma co darować

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-10-04 07:39:07
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Chris wrote:

    > A oni zapewne z uśmiechem na twarzy wypłacą 3,20 PLN plus jakieś
    > symboliczne odsetki.

    Wcale nie muszą być symboliczne. Zależy jeszcze od historii wpłat. Może
    być nawet milionerem (na stare pieniądze) ;)

    pzdr

  • 6. Data: 2006-10-04 08:08:02
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > jakies ugody czy pozostaje sad? A moze byly juz jakies procesy przed sadem?

    ale jakie ugody i jakie sądy i o co? PKO istnieje i honoruje, z tego co wiem,
    swoje konta i ksiązeczki sprzed 89 bez kłopotu. Po pierwsze denominacja, po
    drugie dopisanie odsetek, po trzecie wypłata. Normalnie idziesz do
    jakiegokolwiek oddzialu PKO (najprosciej, jesli to mozliwe do tego, gdzie
    zalożona ta książeczke) i deponujesz na parę dni i Ci wszystko obliczą.
    Zakładam, że właścicielka książeczki zyje i sama pójdzie do PKO.
    O co chcesz się sądzić z PKO?

    Wojtek

  • 7. Data: 2006-10-04 08:54:06
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    > O co chcesz się sądzić z PKO?

    ja mylse ze o te 32 tys zł.
    bylo wtedy 32 i teraz tez powinoo byc 32 tys. sadze ze ktos zapomnial
    wspomnianej denominacji. sam znam takie osoby co wielu rzeczy z histori a
    przeciez nietak dawnej nie pamietaja.

  • 8. Data: 2006-10-04 09:27:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    fotech wrote:
    > na
    >
    > ale jakie ugody i jakie sądy i o co? PKO istnieje i honoruje, z tego co wiem,

    O siłę nabywczą owych 32000 z wtedy.

    KJ

  • 9. Data: 2006-10-04 09:52:33
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

> [...]
    > nia. Ile jest to warte na dzis i jak cokolwiek odzyskac? Czy PKO BP idzie
    > na jakies ugody czy pozostaje sad? A moze byly juz jakies procesy przed

    Lepiej zostaw sobie ta ksiazeczke na pamiatke :)

  • 10. Data: 2006-10-04 10:20:09
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    >>> nia. Ile jest to warte na dzis i jak cokolwiek odzyskac? Czy PKO BP

    > O siłę nabywczą owych 32000 z wtedy.

    Przeciez napisal, jeden z poprzednikow, ze bylo to jakies 3.36$ wtedy, mysle
    ze bank jest w stanie wyplacic jakies 10 PLN za to obecnie.

    MAd Hat
    ter