  • 1. Data: 2006-10-04 08:33:41
    Temat: KK BPH - poprosze o opinie
    Od: "tomiwe " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    moze sa jacys uzytkownicy i sie wypowiedza na ten temat ?
    jestem zmuszany do niej w zwiasku z kredytem hipotecznym......

  • 2. Data: 2006-10-04 09:04:28
    Temat: Re: KK BPH - poprosze o opinie
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    tomiwe napisał(a):
    > moze sa jacys uzytkownicy i sie wypowiedza na ten temat ?
    > jestem zmuszany do niej w zwiasku z kredytem hipotecznym......

    jak to jestes zmuszany?
    bank nie moze Cie zmusic, abys skorzystal z kk

    mialem kk z BPH i byla to normalna karta tylko w bankowosci
    elektronicznej czasem pojawialy sie jakies "kwiatki"...jakies dziwne
    kwoty i odsetki, ktore znikaly zanim zdążyłem zlozyc reklamacje...

    p.s.
    a jezeli naprawde nie bedziesz mial faktycznie wyboru to wez te karte
    (mam nadzieje, ze bezplatnie), a kilka dni pozniej zglos, ze ja
    zgubiles/kradziez - karta zostanie zastrzezona, jednoczesnie popros o
    NIEwydawanie zastepczej...i po sprawie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-04 09:57:55
    Od: Tomasz <!!!t...@g...net!!!>

    tomiwe napisał(a):
    > moze sa jacys uzytkownicy i sie wypowiedza na ten temat ?
    > jestem zmuszany do niej w zwiasku z kredytem hipotecznym......

    zmuszany? przeciez to promocja :D

    w kazdym razie ja mam, dopoki jej nie aktywowalem to nie kosztowala mnie
    ani grosza, ale wyjezdzalem za granice i stwierdzilem ze sie moze
    przydac, wiec aktywowalem, i korzystalem.

    narazie moge powiedziec ze dziala bez problemu, ale jesli nie zrobisz
    (chyba) 3transakcji miesiecznie to 4.5 kosztuje (jakies ubezpieczenie,
    czy cos...) w kazdym razie poniewaz konto mam w promocji za free to te
    4.5 jakos mnie nie przerazaja (dodajac do tego jeszcze rate kredytu hipo
    ktora place, to te 4.5 wogole sie gdzies w zaokragleniach chowa :) )

    anyway, imho warto wziac Konto SEZAM MAX ze srebrna KK, i pomarudzic czy
    nie ma jakiejs promocji na prowadzenie konta za darmo przez pierwszy rok
    :) a w kolejnych latach mozna zrezygnowac z tej karty przeciez...

    pozdrawiam
    --
    Tomek
    ktoremu sie juz buduje domek ;)

  • 4. Data: 2006-10-05 11:49:25
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tomiwe " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > moze sa jacys uzytkownicy i sie wypowiedza na ten temat ?
    > jestem zmuszany do niej w zwiasku z kredytem hipotecznym......

    Jak Cię zmuszą, to bierz - 1 rok jest darmowy.
    jeśłi zamierzasz uzywac, to wez sobie Premium Club Silver - za kazda
    transakcje dają ci jakies punkty (dodatkowe na Statoil, KFC, PizzaHut -
    dokladnie www.premiumclub.pl) a do tego chyba za zrobienie karty masz od
    1000-1500 pkt). Jesli masz zone (męża) to wez sobie druga dodatkową i
    bedziecie miec razem i do tego kazdy po te 1000-1500 startowe. A potem -
    jesli macie ten sam adres zameldowania, to sobie połączycie.

    jak wczesniej ktos wspomnial, sa jaja z internetowym serwisem kart, ale do
    przelkniecia.

    No a jak nie uzywasz, to fakt ok 5 zł miesięcznie (tzn. musisz robic po 3-4
    transakcje w miesiacu - nie ma dolnej kwoty, więc np gazeta tez sie łapie
    ;-)

    a potem szybko rezygnujesz - tak po miesiącu-dwóch i masz spokoj.
    fafik