  • 1. Data: 2006-10-03 10:42:51
    Temat: Nowy miesiac nowe warunki Kredytow Hipotecznych??
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl>

    Witam szanownych grupowiczow,

    moze zauwazyliscie nowe ciekawe oferty Kredytow Hipotecznych?
    Jestem w fazie ostatecznego wyboru, ale uprzedzano mnie,
    ze w pazdzierniku moga byc nowe korzystne promocje.
    Prosze o informacje jesli takowe macie o zmianach ofert i wg Was o tych
    najkorzystniejszych.

    Mariusz

    It has removed 1008 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 2. Data: 2006-10-04 09:08:46
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl> wrote in news:eftesc$50h$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > ze w pazdzierniku moga byc nowe korzystne promocje.
    > Prosze o informacje jesli takowe macie o zmianach ofert i wg Was o tych

    Np. promocja mBank z "Ładnym Domem".

    Dobrą ofertę daje też GE.

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com