  • 11. Data: 2006-10-05 06:09:45
    Temat: Re: Podwyzki w Millennium (KK)
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:eg11rh$kgr$1@news.elsat.net.pl...

    VC

    > z cennika *w ogóle* zniknęły informacje o tym, czy odsetki liczone są od
    > daty transakcji, czy wyciągu... Chyba, że ślepy jestem?

    A to _bylo_ w starym cenniku czy w regulaminie?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2006-10-05 09:33:48
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > A z pobieżnej lektury tego nowego cennika widać, że jakby zniknęły dawne
    > karty Economic,

    Mają być zastąpionie przez "karty błękitne", czyli płaskie VISY.

    Marek

  • 13. Data: 2006-10-05 12:24:43
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > Jak mogę czytać dokumenty bankowe jeśli bank ich nie udostępnia?
    > Do powyższego linku siakoś isę nie mogę doklikać z głównej strony Mille...

    http://www.millenet.pl

    Klikasz na [KARTY KREDYTOWE] (link z lewej strony)

    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/

    Klikasz na [DOKUMENTY DO POBRANIA] (link z prawej strony)

    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/dokumenty/

    klikasz na przedostatni link w zestawieniu na srodku ekranu

    ... 3 klikniecia...

    Zomo

  • 14. Data: 2006-10-05 15:05:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > A to _bylo_ w starym cenniku czy w regulaminie?

    Było w cenniku.

  • 15. Data: 2006-10-05 15:42:35
    Od: f...@o...eu

    w bzwbk są płatne tylko dwa ubezpieczenia: pierwsze to Twoje Bezpieczeństwo
    (rezygnacja telefonicznie i od następnego miesiąca nie są naliczane składki
    wynoszące 0,36% od salda zadłużenia na każdy 28 dzień miesiąca) i ubezpieczenie
    Bezpieczne Pieniądze Komfort (składka dla silver = 3,75 zł, możliwość
    rezygnacji tylko poprzez oddział z czasem karencji 1 m-c) ....więc o co chodzi
    z tym" kilka miesięcy"?

  • 16. Data: 2006-10-05 16:31:57
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 05 Oct 2006 17:05:18 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Było w cenniku.

    Dostałem dziś wyciąg papierowy z KK.
    Oczywiście informacji o zmianie cennika brak.
    Wszystko w polskiej, bankowej normie.

    PG

  • 17. Data: 2006-10-05 16:35:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Dostałem dziś wyciąg papierowy z KK.
    > Oczywiście informacji o zmianie cennika brak.
    > Wszystko w polskiej, bankowej normie.

    Może powiadomią jakoś oddzielnie, bo to dość istotne zmiany są. W moim
    wyciągu także nic.

  • 18. Data: 2006-10-05 19:47:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 05 Oct 2006 18:35:20 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Może powiadomią jakoś oddzielnie, bo to dość istotne zmiany są. W moim
    >wyciągu także nic.

    wiesz, co będzie to już nie ma znaczenia. ważne że dotychczas nie
    powiadomili. a zmiany w życie weszły.
    rajzensrajzen też się ostatnio po 3 miesiącach obudził.
    polska norma...

    PG

  • 19. Data: 2006-10-06 06:54:55
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > z cennika *w ogóle* zniknęły informacje o tym, czy odsetki liczone są od
    > daty transakcji, czy wyciągu... Chyba, że ślepy jestem?

    Z cennika może i tak, ale co jest w umowie?

    Reklamują Visę nad cennikami, na obrazku czerwona karta.
    Klikamy i oglądamy tekst reklamy:
    "zawsze naliczamy mniejsze odsetki - liczymy je nie od dnia transakcji
    jak na innych kartach lecz od początku następnego okresu rozliczeniowego
    (nie dotyczy pożyczki gotówkowej)".

    ~|_.

  • 20. Data: 2006-10-06 14:39:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ~|_ukasz napisał(a):

    > Z cennika może i tak, ale co jest w umowie?

    Nie ma umowy. Wniosek+potwierdzenie zawarcia umowy.

    Aleeeeeeeee... :-) zmienili też leguramin, i tam umieścili stosowne
    informacje - odsetki od daty zaksięgowania.

> [...]
    > "zawsze naliczamy mniejsze odsetki - liczymy je nie od dnia transakcji
    > jak na innych kartach lecz od początku następnego okresu rozliczeniowego

    Zmienili sekcję dotyczącą kart kredytowych - czy nadal jest gdzieś
    powyższy tekst? Ja nie znalazłem.