  • 31. Data: 2006-10-11 15:07:58
    Temat: Re: Podwyzki w Millennium (KK)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Economic nie była już kartą Economic od dość dawna - w momencie
    > przyjęcia nowej wizualizacji stała się po prostu "Kartą Kredytową
    > Millennium VISA" (czyli zwykłym Classiciem).
    >
    > Obstawiam, że analogicznie będzie z Silverem.

    I miałem rację.

    http://www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_pr
    asowe/18590/20668/?_a=22402

  • 32. Data: 2006-10-11 17:51:22
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 11 Oct 2006 13:45:42 +0200, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Ale wazniejsze jest pytanie - czy ZASTOSOWANO juz ten cennik? ktos zaplacil?

    Sławek,
    przeczytaj ten link co podał Wojtek i przestań się zachowywać jak
    poseł Kuchciński (zastosowano spejalistyczne techniki operacyjne)
    :)

    pozdrawiam
    PG

  • 33. Data: 2006-10-12 06:13:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sławek,
    > przeczytaj ten link co podał Wojtek i przestań się zachowywać jak
    > poseł Kuchciński (zastosowano spejalistyczne techniki operacyjne)
    > :)

    Nudzisz po prostu. Te informacje byly znane juz wczesniej.
    Ja sie zachowuje jak mam ochote.
    Jak na razie nie ma dowodu ze Mille kogokolwiek potraktowal nowym cennikiem.
    Zapewne potraktuje go przy najblizszym wyciagu. Od tego ternminu odliczamy 2
    tygodnie i wychodzi, ze na prawidlowe powiadomienie uzytkownika karty o
    zmianach maja jeszcze kilka dni.
    Tyle.
    Oczywiscie nowi uzyszkodnicy moga bez przeszkod formalnych byc traktowani po
    nowemu juz od poczatku tego miesiaca.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 34. Data: 2006-10-12 17:11:43
    Temat: Re: Podwyzki w Millennium (KK) PRZYSZŁO
    Od: Ra <w@stopce>

    Slawek Kos napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja z wyciagiem (laczonym) dostalem nowy regulamin, ale tam o KK nic. Tylko
    > ROR, kredyty i karty debetowe...

    Ja z wyciągiem dostałem jakiś regulamin ichniejszego biura maklerskiego
    nie bardzo wiem dlaczego
    Dzisiejszą pocztą osobno dostałem nowy regulamin i nowy cennik +
    reklamówkę w której jest napisane wszystko o czym tu była mowa m.in o
    zmianie daty przy naliczaniu odsetek i wydłużeniu periodu

    P. Arek

  • 35. Data: 2006-10-17 18:29:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@W...gazeta.pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    2
    > tygodnie i wychodzi, ze na prawidlowe powiadomienie uzytkownika karty o

    No i miałem rację - wasze alarmy były przedwczesne.
    16go dostałem powiadomienie na piśmie (z nowym regulaminem i cennikiem) z
    informacją, że wchodzą w życie od 1. LISTOPADA.
    Powiadomili na czas.

    Slawek