  • 21. Data: 2004-02-17 22:00:01
    Temat: Re: Pobieranie opłat za wypłatę pieniędzy
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:c0tvfk$r1v$1@topaz.icpnet.pl...
    > Zupełnie niezasadne jest według KNB pobieranie opłat manipulacyjnych za
    > otwarcie rachunku bankowego, wydanie książeczki czegkowej czy blnkietów
    > czekowych oraz przekazywanie wyciągów z konta przy zmianach sald
    > rachunku"

    wróćmy do taksówek - możesz zapłacić za piewszy kilometr 50 zł a za dalsze
    po 10 gr, mozesz tez zaplacić za pierwszy km 5 zł a za dalsze 1 zł i podróż
    wyjdzie Ciebie taniej - podobnie jest z bankami - najlepiej jak każdy płaci
    tyle ile jedzie ;-))) używasz dużo czeków - płacisz dużo za czeki - za
    prowadzenie konta placisz za to mało

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2004-02-17 22:02:10
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2004 22:58:10 +0100, Marek Strzelecki napisal/a:

    > Ależ pobiera, tylko rozkłada ją na 12 rat...
    tak więc nie ma właściwie róznicy między BPH a innymi bankami które
    pobieraja opłatę za kartę(tylko zrobili tot ak, ze na stronie www ąłdnie
    to wygląda - wydanie karty 0zł a o tej opłacie ani słowa.
    Pewnie w TOiP która jest w pdf i niestety nie mam jakiejś czcionki chyba
    bo wysietlają się same krzaczki...)

    --
    KrzysiekL

  • 23. Data: 2004-02-17 22:03:17
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał Witkowski wrote:
    > Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    > wiadomości news:c0tu19$p9c$1@topaz.icpnet.pl...

    > Dlaczego nie powinien? Skoro klient sie na to godzi, to nie widze w tym
    > zadnego problemu.
    Otóż nie do końca. Millennium też tak miało i przegrało przed (chyba) UOKiK.
    Może autor wątku sprawdziłby to na stronach UOKiK.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 24. Data: 2004-02-17 22:06:13
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    gasper wrote:

> [...]
    > tyle ile jedzie ;-))) używasz dużo czeków - płacisz dużo za czeki - za

    Do tej pory miałem lub nadal mam rachunki w, o ile dobrze pamiętam, 6
    bankach i żadne tak ordynarnie mnie nie naciągał (no, może citi, ale
    tego nic nie przebije). Nie kwestionuję zasadności pobierania opłat za
    różne czynności związane z posiadaniem rachunku, ale nie można
    przeginaći doić klientów bez umiaru, a BPH właśnie to w moim odczuciu robi.
    Opłaty za wspomniane czynności nie mogą być bez związku z (choćby
    teoretycznym) kosztem ponoszonym z ich tytułu przez bank. Co w takim
    rzzie myśleć o instytucji, która za UŻYWANIE karty każe sobie co miesiąc
    płacić, ale za NIEUŻYWANIE każe sobie płacić extra? To w końcu BPH
    ponosi koszta dlatego, że używam tej karty czy dlatego, że jej nie używam?
    Nie mam możliwości rezygnacji z VE, bo za podjęcie pieniędzy w kasie też
    zapłacę i tego właśnie dotyczy moje pytanie.

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 25. Data: 2004-02-17 22:08:33
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    To może to: http://tinylink.com/?bXV4xHw8WJ
    Tylko czy wyrok jest już prawomocny ?

    --
    Piotr

  • 26. Data: 2004-02-17 22:13:23
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Otóż nie do końca. Millennium też tak miało i przegrało

    Inteligo za niemcow tak samo mialo i dobrze sie mialo ;). Lepszych klientow
    mieli, swidomych co podisuja ;)

    przed (chyba) UOKiK.
    > Może autor wątku sprawdziłby to na stronach UOKiK.

    Przed sadem antymonopolowym. IMHO dowod na kompletna glupota polskiego
    sadownictwa.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 27. Data: 2004-02-17 22:13:50
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    krzysiekL wrote:

    > tak więc nie ma właściwie róznicy między BPH a innymi bankami które
    > pobieraja opłatę za kartę(tylko zrobili tot ak, ze na stronie www ąłdnie
    > to wygląda - wydanie karty 0zł a o tej opłacie ani słowa.

    Powtórzę: BPH pobiera opłatęjeśłi używam karty, jeśli nie używam,
    nakłada dodatkową karę. Jeśli chcę pobrać pieniądze w kasie, też muszę
    ponieść dodatkowe koszta. Za co w takim razie jest miesięczna opłata za
    prowadzenie rachunku?

    BPH jest jedynym znanym mi bankiem, który po ściągnięciu mi z konta
    cudzej raty kredytu obciążył mnie odsetkami z tego tytułu i dodatkowo
    pobrałz konta koszta monitu. Kiedy już sobie wyjaśniliśmy to i owo,
    przeprosili mnie na piśmie i za ten list też pobrali 3.90 z konta.
    To było kilka lat temu, ale radosna twórczość w BPH trwa w najlepsze.

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 28. Data: 2004-02-17 22:21:10
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2004 23:13:50 +0100, Marek Strzelecki napisal/a:

    > Powtórzę: BPH pobiera opłatęjeśłi używam karty, jeśli nie używam,
    > nakłada dodatkową karę. Jeśli chcę pobrać pieniądze w kasie, też
    > muszę ponieść dodatkowe koszta.
    inne banki, nie wszystkie, pobierają tez opłatę za uzywanie karty tylko
    nazywa sie to opłatą za wydanie. nie ma tylko tej kary za nieuzywanie.
    Więc to prawie to samo- według mnie. Inna sprawa, że 2*12=24 zł rocznie
    to duuużo za zwykłą debetówke.
    >Za co w takim razie jest miesięczna
    > opłata za prowadzenie rachunku?
    za nic? z z tego co widze nawet korzystanie z dostepu przez net jest
    dodaktowo płatne...rozumiem, że za to sa bezpłatne przelewy?
> [...]
    > pobrałz konta koszta monitu. Kiedy już sobie wyjaśniliśmy to i owo,
    > przeprosili mnie na piśmie i za ten list też pobrali 3.90 z konta.
    ?? za przeprosiny kazali Ci zapłacic???
    a tamte nieprawidłowo pobrane nalezności zwrócili?

    --
    KrzysiekL

  • 29. Data: 2004-02-17 22:24:35
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:c0u387$vs4$1@topaz.icpnet.pl...
    > Do tej pory miałem lub nadal mam rachunki w, o ile dobrze pamiętam, 6
    > bankach i żadne tak ordynarnie mnie nie naciągał (no, może citi, ale
    > tego nic nie przebije).

    prosta rada - zamiast narzekać wybierz taki, który Ci odpowiada

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2004-02-17 22:25:32
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    krzysiekL wrote:

    > za nic? z z tego co widze nawet korzystanie z dostepu przez net jest
    > dodaktowo płatne...rozumiem, że za to sa bezpłatne przelewy?

    Najtańsze konto w BPH kosztuje ponad 10pln/mies ze wszystkimi szykanami

    > ?? za przeprosiny kazali Ci zapłacic???

    A dlaczego nie?

    > a tamte nieprawidłowo pobrane nalezności zwrócili?

    Chyba tak, jakiś czas później likwidowałem rachunek i kazałem sobie
    poodawać różne drobiazgi, to chyba i tamto oddali...

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl