  • 1. Data: 2004-02-17 20:02:30
    Temat: Pobieranie opłat za wypłatę pieniędzy
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    BPH bierze pieniądze za używanie karty (bodaj 2 pln/mies), za
    nieużywanie (bodaj 2.50/mies, jeśli nie użyto karty 4 razy/mies). Za
    pobranie pieniędzy w kasie też bierze (chyba 5pln/operację).
    Konto oczywiście też nie jest za darmo.
    Czy ktoś może podać mi podstawę prawną, w oparciu o którą mógłbym
    zaskrażyć to zdzierstwo do np. UOKiK? A może to już jest nielegalne,
    tylko BPH sobie nic z tego nie robi?

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 2. Data: 2004-02-17 20:05:37
    Temat: Re: Pobieranie opłat za wypłatę pieniędzy
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:c0ts08$mmd$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
    > Czy ktoś może podać mi podstawę prawną, w oparciu o którą mógłbym
    > zaskrażyć to zdzierstwo do np. UOKiK? A może to już jest nielegalne,

    A co w tym jest nielegalnego??? Ich bank i to oni ustanawiaja TOiP, a
    klient, ktory zaklada tam konto godzi sie na nia. Jesli nie odpowiada Ci ich
    warunki zmien bank, nikt na sile Cie tam nie trzyma.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-02-17 20:37:11
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    Michał Witkowski wrote:

    > A co w tym jest nielegalnego??? Ich bank i to oni ustanawiaja TOiP, a
    > klient, ktory zaklada tam konto godzi sie na nia. Jesli nie odpowiada Ci ich
    > warunki zmien bank, nikt na sile Cie tam nie trzyma.

    Skoro bank pobiera opłaty za prowadzenie rachunku, to nie powinien
    pobierać opłat za WSZYSTKIE sposoby podejmowania pieniędzy przez
    klienta. Wpłacanie i podejmowanie środków jest integralną częścią
    prowadzenia rachunku.
    BTW jeśli nie masz nic do powiedzenia, to może czasem warto zwyczajnie
    milczeć? W którym zdaniu prosiłem, żeby ktoś mnie zapytał, po co trzymam
    pieniądze w BPH?

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 4. Data: 2004-02-17 20:41:10
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:c0tu19$p9c$1@topaz.icpnet.pl...
    > Skoro bank pobiera opłaty za prowadzenie rachunku, to nie powinien
    > pobierać opłat za WSZYSTKIE sposoby podejmowania pieniędzy przez
    > klienta.

    Dlaczego nie powinien? Skoro klient sie na to godzi, to nie widze w tym
    zadnego problemu.

    > BTW jeśli nie masz nic do powiedzenia, to może czasem warto zwyczajnie
    > milczeć? W którym zdaniu prosiłem, żeby ktoś mnie zapytał, po co trzymam
    > pieniądze w BPH?

    Moderator sie znalazl ;)

  • 5. Data: 2004-02-17 20:42:54
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    Michał Witkowski wrote:

    > Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    > wiadomości news:c0tu19$p9c$1@topaz.icpnet.pl...

    > Dlaczego nie powinien? Skoro klient sie na to godzi, to nie widze w tym
    > zadnego problemu.

    Podatek drogowy, winiety i płatne autostrady też Ci się pewnie podobają...

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 6. Data: 2004-02-17 20:46:32
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:c0tuc0$pi5$1@topaz.icpnet.pl...

    > Podatek drogowy, winiety i płatne autostrady też Ci się pewnie podobają...

    To juz jest co innego. Bank moge zmienic jesli nie odpowiada mi jego oferta.
    A na to pytanie wole nie odpowiadac, zreszta NTG.

  • 7. Data: 2004-02-17 20:48:41
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    Michał Witkowski wrote:
    > Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    > wiadomości news:c0tuc0$pi5$1@topaz.icpnet.pl...

    > To juz jest co innego. Bank moge zmienic jesli nie odpowiada mi jego oferta.

    Nie zawsze, a zresztą, co to ma do rzeczy?

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 8. Data: 2004-02-17 20:54:58
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    gasper wrote:

    > Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    > wiadomości news:c0ts08$mmd$1@topaz.icpnet.pl...

    > bo widzisz - to jest jak z taxówkami - stoi kilka na postoju - jedna ma
    > tanio 1 km, druga czas postoju, trzecia ma wszystko tanie - każdy wsiada do
    > tej, która mu bardziej odpowiada - niektórzy wsiadają do najdrozszej, ale za
    > to jadą mercedesem z Abeesem ;-))))

    Niestey, nie bardzo wiem, do której grupy zaliczyć BPH - drogo, kiepska
    oferta i dziadowska obsługa... To takie raczej PKP a nie taxi ;)

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 9. Data: 2004-02-17 20:55:07
    Od: "gasper" <g...@p...com>

> [...]
    tej, która mu bardziej odpowiada - niektórzy wsiadają do najdrozszej, ale za

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-02-17 20:57:33
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    > Nie zawsze, a zresztą, co to ma do rzeczy?

    Nie chce sie powtarzac, ale chyba bede musial. Mamy wolny rynek i wszystkie
    zachowania banku zostana zweryfikowane przez jego klientow. Powtorze jeszcze
    raz: skoro klienci godza sie na takie warunki, to dlaczego bank ma je
    zmieniac? Bank jak kazda firma jest powolana do tego, zeby przynoscic zyski
    i na tym ten caly biznes sie opiera. A na to, ze nie odpowiada Ci ich TOiP
    moge dac tylko jedna rade: zmien bank.
    Dla mnie EOT, bo widze, ze dalsza dyskusja nie ma sensu.