  • 1. Data: 2004-02-17 19:52:04
    Temat: Wypłata na Visę w PKO BP
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    Czy naklejka VISA na drzwiach oddziału PKO BP oznacza, że mogę dokonań tam
    wypłaty na kartę VISA (inteligo)? Gdzie ew. można znaleźć jakiś wykaz takich
    placówek?

    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-02-17 20:02:13
    Temat: Re: Wypłata na Visę w PKO BP
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy naklejka VISA na drzwiach oddziału PKO BP oznacza, że mogę dokonań tam
    > wypłaty na kartę VISA (inteligo)? Gdzie ew. można znaleźć jakiś wykaz
    takich
    > placówek?

    Tak mozesz wyplacic, tylko obsluga nie zawsze o tym wie ;) Wykaz takich
    placowek maja podobno na infolinii inteligo.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-02-17 21:22:56
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    prawie w każdym banku.
    Ale uwaga - pobieranie gotówki w Banku jest obciążone prowizją !

  • 4. Data: 2004-02-17 22:40:09
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ale uwaga - pobieranie gotówki w Banku jest obciążone prowizją !

    Ale z Inteligo w PKO BP jest bezplatne.

  • 5. Data: 2004-02-18 00:18:07
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >Ale z Inteligo w PKO BP jest bezplatne.

    Wypłata w placówkach (w POSach) PKO BP z karty Inteligo Visa Electron jest
    bezpłatne. Zakładana jest jednak blokada na 9,90 do czasu rozliczenia
    transakcji, a następnie zdejmowana.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2004-02-18 07:55:53
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > Tak mozesz wyplacic, tylko obsluga nie zawsze o tym wie ;)

    Przez telefon obsługa twierdzi, że nie mają takiego urządzenia. I jeszcze
    się o kwoty dopytują co by mogli z mniejszymi do bankomatu odesłać.

    >Wykaz takich
    > placowek maja podobno na infolinii inteligo.

    Inteligo również posiada listę aktualizowaną w tym miesiącu (podobno) i
    również nie wykazuje ona takiego terminala. To więc oznacza naklejka VISA na
    drzwiach banku?

    Krzysztof

  • 7. Data: 2004-02-18 09:52:20
    Od: "666" <j...@n...gazeta.pl>

    Idziesz do okienka z logo, przedstawiasz dokument tożsamości i kartę i wypłacasz.
    I na tym właśnie polega różnica, że nie musisz znać PINu, a musiałbyś przy bankomacie
    (gdzie z kolei nie musisz mieć dokumentu).
    Jest jeszcze inna strona medalu.
    Wróbelki ćwierkały, że pobieranie żywej gotówki z kart kredytowych negatywnie wpływa
    na rating klienta.
    Może ktoś potwierdzi albo zaprzeczy.
    JaC