  • 1. Data: 2004-02-17 19:36:51
    Temat: POSy BZ-WBK
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Czy tylko mnie sie zdaje, czy cos sie zmienilo przy ich autoryzacjach?
    Drugi raz place w ciagu ostatniego tygodnia i drugi raz nie ma
    blokady, autoryzacja trwa sekunde (jak przy Pekao S.A.) - karta VC
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 2. Data: 2004-02-17 19:56:16
    Temat: Re: POSy BZ-WBK
    Od: "Michal Witkowski" <m...@N...pl>

    Uzytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisal w
    wiadomosci news:c0tqgs$uj2$2@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    > Drugi raz place w ciagu ostatniego tygodnia i drugi raz nie ma
    > blokady, autoryzacja trwa sekunde (jak przy Pekao S.A.) - karta VC

    To sie nazywa ZTCP autoryzacja udawana (czy jakos tak), w BZWBK od zawsze
    tak bylo przy malych kwotach.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-02-17 21:04:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-17 20:56, Użytkownik Michal Witkowski napisał:
    > To sie nazywa ZTCP autoryzacja udawana (czy jakos tak), w BZWBK od zawsze
    > tak bylo przy malych kwotach.

    Hmm, nie do konca, tylko Pekao S.A. autoryzowalo mi karte "off-line",
    w dodatku chyba do kwoty 300zl (tyle max mi sie udalo), BZ-WBK zawsze
    "laczyl" i autoryzowal "on-line", zawsze mialem blokade na karcie, a
    teraz ich nie ma:)

  • 4. Data: 2004-02-17 21:23:27
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c0tvl5$7e3$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
    > w dodatku chyba do kwoty 300zl (tyle max mi sie udalo), BZ-WBK zawsze
    > "laczyl" i autoryzowal "on-line", zawsze mialem blokade na karcie, a

    Moze placisz w jakims innym BZWBK ;) Ja zawsze tak mialem u nich, ze kwoty
    do kilkudzisieciu pln nie byly autoryzowane, tzn, na slipie drukowany byl
    numer autoryzacji, jednak na koncie blokady nie bylo. Kiedys bylo nawet cos
    na ten temat na FAQ grupy.

  • 5. Data: 2004-02-17 22:21:13
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > numer autoryzacji, jednak na koncie blokady nie bylo. Kiedys bylo nawet cos

    To ja Wam powiem, ze mam raz tak a raz tak :-)
    I to nawet w tych samych miejsach. Bez autoryzacji (blokady) tylko b.male
    kwoty - 10-30 zl.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek