  • 1. Data: 2004-02-17 19:22:54
    Temat: tylko PolCard?
    Od: "pawel" <m...@p...onet.pl>

    Witam, wlascicielka sklepu gdzie zatrudniona jest znajoma chce zainstalowac
    terminal akceptujacy karty platnicze. w zwiazku z tym mam pytnie: czy jedyna
    firma swiadczaca takie uslugi jest polcard? czy jest jakas inna konkurencyjna
    firma? ja do tej pory spotkalem sie tylko z terminalami polcardu, jezeli
    istnieje konkurencja prosilbym o jakies namiary na nia.

  • 2. Data: 2004-02-17 19:34:45
    Temat: Re: tylko PolCard?
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    poszukaj na www.kartyonline.net