    From: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pobieranie opłat za wypłatę pieniędzy
    Date: Tue, 17 Feb 2004 23:06:13 +0100

    gasper wrote:

    > Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    > wiadomości news:c0tvfk$r1v$1@topaz.icpnet.pl...

    > wróćmy do taksówek - możesz zapłacić za piewszy kilometr 50 zł a za dalsze
    > po 10 gr, mozesz tez zaplacić za pierwszy km 5 zł a za dalsze 1 zł i podróż
    > wyjdzie Ciebie taniej - podobnie jest z bankami - najlepiej jak każdy płaci
    > tyle ile jedzie ;-))) używasz dużo czeków - płacisz dużo za czeki - za
    > prowadzenie konta placisz za to mało

    Do tej pory miałem lub nadal mam rachunki w, o ile dobrze pamiętam, 6
    bankach i żadne tak ordynarnie mnie nie naciągał (no, może citi, ale
    tego nic nie przebije). Nie kwestionuję zasadności pobierania opłat za
    różne czynności związane z posiadaniem rachunku, ale nie można
    przeginaći doić klientów bez umiaru, a BPH właśnie to w moim odczuciu robi.
    Opłaty za wspomniane czynności nie mogą być bez związku z (choćby
    teoretycznym) kosztem ponoszonym z ich tytułu przez bank. Co w takim
    rzzie myśleć o instytucji, która za UŻYWANIE karty każe sobie co miesiąc
    płacić, ale za NIEUŻYWANIE każe sobie płacić extra? To w końcu BPH
    ponosi koszta dlatego, że używam tej karty czy dlatego, że jej nie używam?
    Nie mam możliwości rezygnacji z VE, bo za podjęcie pieniędzy w kasie też
    zapłacę i tego właśnie dotyczy moje pytanie.

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl