    From: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pobieranie opłat za wypłatę pieniędzy
    Date: Tue, 17 Feb 2004 23:21:10 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@g112.softpro2.pl

    Dnia Tue, 17 Feb 2004 23:13:50 +0100, Marek Strzelecki napisal/a:

    > Powtórzę: BPH pobiera opłatęjeśłi używam karty, jeśli nie używam,
    > nakłada dodatkową karę. Jeśli chcę pobrać pieniądze w kasie, też
    > muszę ponieść dodatkowe koszta.
    inne banki, nie wszystkie, pobierają tez opłatę za uzywanie karty tylko
    nazywa sie to opłatą za wydanie. nie ma tylko tej kary za nieuzywanie.
    Więc to prawie to samo- według mnie. Inna sprawa, że 2*12=24 zł rocznie
    to duuużo za zwykłą debetówke.
    >Za co w takim razie jest miesięczna
    > opłata za prowadzenie rachunku?
    za nic? z z tego co widze nawet korzystanie z dostepu przez net jest
    dodaktowo płatne...rozumiem, że za to sa bezpłatne przelewy?
    > BPH jest jedynym znanym mi bankiem, który po ściągnięciu mi z konta
    > cudzej raty kredytu obciążył mnie odsetkami z tego tytułu i dodatkowo
    > pobrałz konta koszta monitu. Kiedy już sobie wyjaśniliśmy to i owo,
    > przeprosili mnie na piśmie i za ten list też pobrali 3.90 z konta.
    ?? za przeprosiny kazali Ci zapłacic???
    a tamte nieprawidłowo pobrane nalezności zwrócili?

    --
    KrzysiekL