  • 11. Data: 2003-10-16 10:40:53
    Temat: Re: PeKaO SA: Reklamować czy odchodzić? Reklamować!
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6g7rovc724khfr5rsjhittoaee95vga98e@4ax.com...

    > Oni nie wiedzą czemu klient odchodzi.

    I to wlasnie jest problem. Oni sprawiaja wrazenie, ze nie bardzo sie tymi
    reklamacjami przejmuja, tak przynajmniej wynika z wiekszosci postow w tej
    sprawie na tej grupie. Zauwaz, ze pisza tu w wiekszosci tzw. swiadomi
    uzytkownicy, ktorzy wiedza co jest mozliwe w banku a co nie, jakie powinny
    byc standardy itp. itd.
    Moja pani konsultantka co prawda prosila zeby z jakakolwiek watpliwoscia
    dzwonic do niej, a nie pisac emaila, bo on wtedy trafia do kilku roznych
    osob, ktore kaza sie jej gesto tlumaczyc. Ale chyba tylko ona tak na to
    patrzy, reszta raczej sie nie przejmuje.
    Pekao, w odroznieniu od np. Multibanku, nie czyta raczej tej grupy i nie wie
    jaka opinie maja tzw. swiadomi uzytkownicy. Byc moze uwazaja, ze nie musza,
    ze wiedza wszystko. I tu jest kolejny blad, czego skutkiem sa tak czeste
    przenosiny, byle dalej od Pekao.

    Drugim najczestszym powodem, dla ktorego klienci opuszczaja Zubra, sa
    lichwiarskie wrecz warunki prowadzenia kont, wysokosci oprocentowania
    kredytow i depozytow. I tu juz zadne reklamacje nic nie dadza.
    Kiedys najbardziej "betonowym" (tzn. odpornym na parametry rynku,
    szczegolnie jesli chodzi o relacje klient-bank) wydawal mi sie PKO. Byl to
    nawet powod, dla ktorego zalozylem konto w Pekao - maestro od reki, ladny
    kolorowy folder o koncie, kartach i linii kredytowej, karta charge po 3
    miesiacach, niskie koszty itp. W PKO jako informacje o warunkach prowadzenia
    konta zaoferowano mi 3 kiepsko odbite na xero kartki papieru.
    Ale to bylo 7 lat temu!

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek
    z zamknietym kontem w PekaoSA ;-)

  • 12. Data: 2003-10-16 14:14:40
    Od: "Czeslaw M." <n...@d...slp.pl>

    Radek B wrote:
    > Tristan Alder pisze:
    >
    > Reklamację na kosmiczne ceny i horendalne oprocentowanie kredytu
    > odnawialnego?

    Tez mnie to trzepnelo ale jak popytalem to NBP mial tylko grosze
    roznicy. Po prostu jak skonczyly sie odsetki wielkosci 25-30% to banki
    zaczely szukac innych sposobow zasilania.
    ---

  • 13. Data: 2003-10-16 16:25:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 09:48:38 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Dla Ciebie to może i były niezrozumiałe... Dla mnie i reszty grupowiczów jak
    >najbardziej zrozumiałe.

    Reszty, czyli kogo? Popławskiego?

    >Po to, żeby pokazać, że każdy może się wkurzyć na niekompetentną obsługę. I
    >nie wiem w czym pani poczta miałaby być lepsza od kobity z Pekao, że na tą
    >drugą można poskarżyć, a na tą pierwszą nie, bo będzie miała problemy.
    >
    >Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ...

    Niestety nie pamiętam ani milimetra o co wtedy chodziło. przypomnij,
    to wyjaśnię różnicę.

  • 14. Data: 2003-10-16 16:28:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 12:40:53 +0200, "Danio"
    <n...@j...com> wrote:

> [...]
    >sprawie na tej grupie. Zauwaz, ze pisza tu w wiekszosci tzw. swiadomi
    >uzytkownicy, ktorzy wiedza co jest mozliwe w banku a co nie, jakie powinny

    Podobnie jak i ja. I jednak moje pismo zostało NATYCHMIAST rozpatrzone
    i otrzymałem również telefon z przeprosinami i prosbą o
    nieodchodzenie. A jestem klientem niespecjalnie VIP...

  • 15. Data: 2003-10-16 16:36:08
    Temat: Re: PeKaO SA: Reklamowa? czy odchodzi?? Reklamowa?!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 09:57:52 +0200, andrzej maczuga
    <z...@y...com> wrote:

    >a mozesz podac adres do dzialu reklamacji?

    Wysłałem do swojego oddziału po prostu.

  • 16. Data: 2003-10-16 18:17:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 16 Oct 2003 18:25:55 +0200, w
    <o...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Reszty, czyli kogo? Popławskiego?

    Dla reszty grupy, czyli dla reszty grupy. Przecież to nie wina grupy, że jesteś
    tu najmniej "chwytającą" osobą.

  • 17. Data: 2003-10-16 18:50:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 20:17:46 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Dla reszty grupy, czyli dla reszty grupy. Przecież to nie wina grupy, że jesteś
    >tu najmniej "chwytającą" osobą.

    o nie, najmniej to ,,chwyta'' nijaki Radosław P. Więc mogę być
    conajwyżej na 2 miejscu w takim rankingu.

  • 18. Data: 2003-10-16 19:07:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Reszty, czyli kogo? Popławskiego?

    Zobaczysz sam w archium.

    > Niestety nie pamiętam ani milimetra o co wtedy chodziło. przypomnij,
    > to wyjaśnię różnicę.

    Za chwilę link. Chodziło o to, że chciałem wpłacić pieniądze na poczcie. A
    poczta tego _nie_ _umożliwiła_... Ale wtedy to ja byłem chamski i jak ja
    mogłem interweniować wyżej. 'okazałem się pyszny' [TM by Tristan Alder] Ale
    kobicie z Pekao sie należało. Bo Tobie podpadła.

    http://tinyurl.com/r6zr

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-10-16 19:27:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 16 Oct 2003 20:50:35 +0200, w
    <q...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > o nie, najmniej to ,,chwyta'' nijaki Radosław P.

    Głupi jesteś i tyle. Wiele razy to udowodniłeś, więc nawet nie będę
    polemizował...

  • 20. Data: 2003-10-16 19:35:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 16 Oct 2003 21:07:41 +0200, w <bmmqed$ju8$1@news.onet.pl>, "Wojciech
    Nawara" <n...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > mogłem interweniować wyżej. 'okazałem się pyszny' [TM by Tristan Alder] Ale
    > kobicie z Pekao sie należało. Bo Tobie podpadła.

    Nie rozumiem po co w ogóle dyskutować z takim "Tristanami". I nie chodzi o
    tamten wątek. Olać i tyle, niech żyją ze swoimi "mądrościami".