    From: "Danio" <n...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA: Reklamować czy odchodzić? Reklamować!
    Date: Thu, 16 Oct 2003 12:40:53 +0200

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6g7rovc724khfr5rsjhittoaee95vga98e@4ax.com...

    > Oni nie wiedzą czemu klient odchodzi.

    I to wlasnie jest problem. Oni sprawiaja wrazenie, ze nie bardzo sie tymi
    reklamacjami przejmuja, tak przynajmniej wynika z wiekszosci postow w tej
    sprawie na tej grupie. Zauwaz, ze pisza tu w wiekszosci tzw. swiadomi
    uzytkownicy, ktorzy wiedza co jest mozliwe w banku a co nie, jakie powinny
    byc standardy itp. itd.
    Moja pani konsultantka co prawda prosila zeby z jakakolwiek watpliwoscia
    dzwonic do niej, a nie pisac emaila, bo on wtedy trafia do kilku roznych
    osob, ktore kaza sie jej gesto tlumaczyc. Ale chyba tylko ona tak na to
    patrzy, reszta raczej sie nie przejmuje.
    Pekao, w odroznieniu od np. Multibanku, nie czyta raczej tej grupy i nie wie
    jaka opinie maja tzw. swiadomi uzytkownicy. Byc moze uwazaja, ze nie musza,
    ze wiedza wszystko. I tu jest kolejny blad, czego skutkiem sa tak czeste
    przenosiny, byle dalej od Pekao.

    Drugim najczestszym powodem, dla ktorego klienci opuszczaja Zubra, sa
    lichwiarskie wrecz warunki prowadzenia kont, wysokosci oprocentowania
    kredytow i depozytow. I tu juz zadne reklamacje nic nie dadza.
    Kiedys najbardziej "betonowym" (tzn. odpornym na parametry rynku,
    szczegolnie jesli chodzi o relacje klient-bank) wydawal mi sie PKO. Byl to
    nawet powod, dla ktorego zalozylem konto w Pekao - maestro od reki, ladny
    kolorowy folder o koncie, kartach i linii kredytowej, karta charge po 3
    miesiacach, niskie koszty itp. W PKO jako informacje o warunkach prowadzenia
    konta zaoferowano mi 3 kiepsko odbite na xero kartki papieru.
    Ale to bylo 7 lat temu!

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek