Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-10-15 19:00:25
Temat:[mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
Od:Krystek <k...@s...pl_> szukaj wiadomości tego autora

Niezbyt często zaglądam na stronę mBanku, a już ekstremalnie rzadko
korzystam z telefonicznej mLinii. Miałem jednak interes i musiałem o coś
zapytać. Zauważyłem, że zmieniły się numery telefonów do mLinii mBanku:

0-801 300-800 (taryfikowane jak za lokalne)
0-42 6-300 800
6913 62265 - numer dla "komórkowców"

Czy ktoś orientuje się czy stare numery do COT mBanku działają?

0-801 362-265 mLinia
0-42 676-22-65

Pozdrawiam,

K.

2. Data: 2003-10-15 19:03:09
Od:"Usenet" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktoś orientuje się czy stare numery do COT mBanku działają?
>0-801 362-265 mLinia

tak - 0801emBank działa, tylko dla nie zorientowanych jest trudniejszy do
zapamiętania.

3. Data: 2003-10-15 19:23:24
Od:Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystek wrote:

> 0-801 300-800 (taryfikowane jak za lokalne)
> 0-42 6-300 800
> 6913 62265 - numer dla "komórkowców"

Od niedawna "ideowcy" mogą dzwonić na 80110xxxx-80169xxxx (czyli numery
ulgowe "prowadzone przez" TP). Cena: jak za normalne połączenie poza sieć.

Można również dzwonić na 8001xxxxx-8006xxxxx. Za darmo!
Więc Inteligo, VW i Pekao można "obsługiwać" przez komórkę zupełnie za
darmo. Warto, by o tym wiedzieli klienci tych banków (jakich jeszcze?)
posiadający komórki w Idei.

Marek

4. Data: 2003-10-15 19:48:05
Od:"kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w
wiadomości news:bmk6vs$qdo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Więc Inteligo, VW i Pekao można "obsługiwać" przez komórkę zupełnie za
> darmo. Warto, by o tym wiedzieli klienci tych banków (jakich jeszcze?)

Tylko uwaga....
Co do Pekao, to w cenniku IDEI, jest zaznaczone, ze za polaczenie z numerem
0800 121 881 jest naliczana oplata jak za polaczenie do innnej sieci... Taki
maly wyjatek :-)

Leszek Kowalski

5. Data: 2003-10-15 19:59:55
Od:"Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmk6vs$qdo$...@n...news.tpi.pl,
Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>:

> Można również dzwonić na 8001xxxxx-8006xxxxx. Za darmo!

Gdzie na stronach Idei mozna znalezc te informacje?

--
Robert

6. Data: 2003-10-15 20:07:09
Od:"Marcin" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bmk6vs$qdo$...@n...news.tpi.pl,

> Gdzie na stronach Idei mozna znalezc te informacje?

http://www.idea.pl/portal/map/map/services?serviceId
=19623&target=SC_CONTACT

Do Lukaslinia bezpłatna 0800660011

7. Data: 2003-10-15 20:21:08
Od:Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

kovalek wrote:
> [...]
> 0800 121 881 jest naliczana oplata jak za polaczenie do innnej sieci... Taki

Ale to dla użytkowników TeleSerwisu ("stary" system Pekao).

Nowy numer do Pekao to 0800 380 380 - ten jest zupełnie bezpłatny w Idei.

Marek

8. Data: 2003-10-15 20:47:47
Od:"Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
numerem
> 0800 121 881 jest naliczana oplata jak za polaczenie do innnej sieci...

Masz rację. Jedynie w POPie jest to bezpłatne.

Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

9. Data: 2003-10-15 20:48:41
Od:"Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie na stronach Idei mozna znalezc te informacje?

A spróbuj sam :)

Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

10. Data: 2003-10-15 21:27:57
Od:"Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmkbrd$jbm$...@n...onet.pl,
Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:bmk911$u5f$1@topaz.icpnet.pl...

> A spróbuj sam :)

Sorry, ale to jest katorga. U mnie kazda strona Idei laduje sie 2 minuty,
wiec nigdy nic nie moge znalezc.

--
Robert