  • 1. Data: 2003-10-15 19:00:25
    Temat: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Niezbyt często zaglądam na stronę mBanku, a już ekstremalnie rzadko
    korzystam z telefonicznej mLinii. Miałem jednak interes i musiałem o coś
    zapytać. Zauważyłem, że zmieniły się numery telefonów do mLinii mBanku:

    0-801 300-800 (taryfikowane jak za lokalne)
    0-42 6-300 800
    6913 62265 - numer dla "komórkowców"

    Czy ktoś orientuje się czy stare numery do COT mBanku działają?

    0-801 362-265 mLinia
    0-42 676-22-65

    Pozdrawiam,

    K.

  • 2. Data: 2003-10-15 19:03:09
    Od: "Usenet" <i...@g...pl>

    >Czy ktoś orientuje się czy stare numery do COT mBanku działają?
    >0-801 362-265 mLinia

    tak - 0801emBank działa, tylko dla nie zorientowanych jest trudniejszy do
    zapamiętania.

  • 3. Data: 2003-10-15 19:23:24
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Krystek wrote:

    > 0-801 300-800 (taryfikowane jak za lokalne)
    > 0-42 6-300 800
    > 6913 62265 - numer dla "komórkowców"

    Od niedawna "ideowcy" mogą dzwonić na 80110xxxx-80169xxxx (czyli numery
    ulgowe "prowadzone przez" TP). Cena: jak za normalne połączenie poza sieć.

    Można również dzwonić na 8001xxxxx-8006xxxxx. Za darmo!
    Więc Inteligo, VW i Pekao można "obsługiwać" przez komórkę zupełnie za
    darmo. Warto, by o tym wiedzieli klienci tych banków (jakich jeszcze?)
    posiadający komórki w Idei.

    Marek

  • 4. Data: 2003-10-15 19:48:05
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w
    wiadomości news:bmk6vs$qdo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Więc Inteligo, VW i Pekao można "obsługiwać" przez komórkę zupełnie za
    > darmo. Warto, by o tym wiedzieli klienci tych banków (jakich jeszcze?)

    Tylko uwaga....
    Co do Pekao, to w cenniku IDEI, jest zaznaczone, ze za polaczenie z numerem
    0800 121 881 jest naliczana oplata jak za polaczenie do innnej sieci... Taki
    maly wyjatek :-)

    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2003-10-15 19:59:55
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmk6vs$qdo$...@n...news.tpi.pl,
    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>:

    > Można również dzwonić na 8001xxxxx-8006xxxxx. Za darmo!

    Gdzie na stronach Idei mozna znalezc te informacje?

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-10-15 20:07:09
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bmk6vs$qdo$...@n...news.tpi.pl,

    > Gdzie na stronach Idei mozna znalezc te informacje?

    http://www.idea.pl/portal/map/map/services?serviceId
    =19623&target=SC_CONTACT

    Do Lukaslinia bezpłatna 0800660011

  • 7. Data: 2003-10-15 20:21:08
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    kovalek wrote:
> [...]
    > 0800 121 881 jest naliczana oplata jak za polaczenie do innnej sieci... Taki

    Ale to dla użytkowników TeleSerwisu ("stary" system Pekao).

    Nowy numer do Pekao to 0800 380 380 - ten jest zupełnie bezpłatny w Idei.

    Marek

  • 8. Data: 2003-10-15 20:47:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    numerem
    > 0800 121 881 jest naliczana oplata jak za polaczenie do innnej sieci...

    Masz rację. Jedynie w POPie jest to bezpłatne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 9. Data: 2003-10-15 20:48:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie na stronach Idei mozna znalezc te informacje?

    A spróbuj sam :)

  • 10. Data: 2003-10-15 21:27:57
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmkbrd$jbm$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bmk911$u5f$1@topaz.icpnet.pl...

    > A spróbuj sam :)

    Sorry, ale to jest katorga. U mnie kazda strona Idei laduje sie 2 minuty,
    wiec nigdy nic nie moge znalezc.

    --
    Robert