  • 1. Data: 2003-10-15 14:13:10
    Temat: Proces Kamila P.
    Od: "" <p...@W...pl>

    O ile dobrze kojarze - Kamil P. to kiedys bardzo aktywny uczestnik tej grupy
    dyskusyjnej, pisal m.in. pod nickami camomile i camokiller, rozgryzal konkursy
    internetowe, procesowal sie o nagrody z Inteligo. No i... nie wytrzymal chyba
    stresu.

    Jak podaje Onet.pl:

    Student-zabójca milczy

    Przed gdańskim sądem rozpoczął się proces 24-letniego Kamila P., który w
    czerwcu 2002 r. zabił pracownika naukowego Politechniki Gdańskiej i usiłował
    zamordować swego wykładowcę. Grozi mu dożywocie.

    Kamil P. odmówił udzielenia odpowiedzi na pytanie sądu, czy przyznaje się do
    stawianych mu zarzutów. Odmówił też składania wyjaśnień.

    Do tragedii doszło 19 czerwca 2002 r. w budynku Wydziału Elektroniki,
    Telekomunikacji i Informatyki PG. Student drugiego roku informatyki Kamil P.
    został wezwany do gabinetu przez egzaminatora Czesława Stefańskiego.
    Podejrzewał on, że student ściągał podczas wcześniejszego kolokwium
    zaliczeniowego.

    W pokoju student wyjął siekierę z plecaka i zaatakował 50- letniego doktora.
    Uderzył go w szyję i głowę. W jego obronie stanął 53-letni pracownik
    inżynieryjno-techniczny Krzysztof Krolik. Otrzymał silny cios w głowę i w
    stanie krytycznym trafił do szpitala. Zmarł półtorej godziny później na sali
    operacyjnej.

    ( http://info.onet.pl/813910,11,item.html )

  • 2. Data: 2003-10-15 14:38:19
    Temat: Re: Proces Kamila P.
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > pracownik inżynieryjno-techniczny Krzysztof Krolik. Otrzymał silny
    > cios w głowę i w stanie krytycznym trafił do szpitala. Zmarł półtorej

    http://www1.gazeta.pl/fotografie/964822,35083,964860
    .html?str=1

  • 3. Data: 2003-10-15 19:47:02
    Temat: Re: [ntg] Proces Kamila P.
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@W...pl news:7815.00001a76.3f8d55f6@newsgate.onet.pl

> [...]
    > grupy dyskusyjnej, pisal m.in. pod nickami camomile i camokiller,
    > rozgryzal konkursy internetowe, procesowal sie o nagrody z Inteligo.

    Straszna tragedia... szkoda ze nie udalo sie jej zapobiec.

    Tak off-topicznie... to nie odosobniony przypadek, zeby nie mowic wiecej
    niz jestem pewien na 100% to sie ogranicze do stwierdzonych faktow,

    grupa news alt.fan.arnold.buzdygan

    grupy news pl.soc.seks .grafika3d .film .wroclaw - zna sie na wszystkim od
    polityki przez ekonomie po grafike 3d, sex, prawo, etyke i medycyne -
    lepiej od kazdej osoby na swiecie ;)

    obecnie ma zalozone postepowanie o grozby karalne, zniszczenie mienia (nie
    jestem na 100% pewien czy juz toczy sie postepowanie bo sprawa jest
    relatywnie swierza) probe wyludzenia i kilka innych

    co dokladnie robi ta postac - google i archiwum grup szczegolnie
    pl.soc.seks ( i btw http://raf256.com/arnold/ )

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2003-10-15 20:59:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jestem na 100% pewien czy juz toczy sie postepowanie bo sprawa jest
    > relatywnie swierza) probe wyludzenia i kilka innych

    Rafał! Buca to my mamy też na pbb ! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-10-15 21:01:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rafał! Buca to my mamy też na pbb ! :-)

    Buuuu :( To tylko crosspost z pl.soc.prawo... A ja już myślałem, że i u nas
    będzie ciekawie... :-) Conajniej ciekawie, jak na pl.soc.seks :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-10-15 21:05:01
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Buuuu :( To tylko crosspost z pl.soc.prawo... A ja już myślałem, że i u
    nas
    > będzie ciekawie... :-) Conajniej ciekawie, jak na pl.soc.seks :-)

    Sam ze sobą gadam :)

    Do mnie zresztą też dzwonił pacjent z pl.misc.telefonia.gsm z informacjami,
    że 'znajdzie i najebie'... Na tym skończył, ale jakby jeszcze raz spróbował,
    to miałby prokuratora na karku...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-10-16 00:35:20
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@o...pl news:bmkcq2$m8r$1@news.onet.pl

> [...]
    > informacjami, że 'znajdzie i najebie'... Na tym skończył, ale jakby
    > jeszcze raz spróbował, to miałby prokuratora na karku...

    No wlasnie, arni...

    (lub jakas osoba ktora wcale nie jest arnoldem, ale ktora sie przedstawia
    za arniego, podaje numer telefonu ten ktory jest na stronie firmy
    sti.org.pl ktora do arnolda nalezy i odbiera ten telefon w biurze arniego,
    a potem wlamuje sie do komputera i pisze z IP zarejestrowanego jako
    arnoldowe jak to mi receby polamala, jak mnie pozwie do sadu itd... ok
    musialem to napisac zeby nie plakal znowu ze go bezpodstawinie oskarzam jak
    nie mam pewnosci ;-))

    ...wiec arni - zadzwonil do mnie ponad 20 razy (!) w ciagu 2 tygodni(!!) w
    tym dzwonil do 2-3 moich sasiadow i przekonywal ich zeby oni do mnie
    dzwonili (do reszty mu odbilo?), w tym pierwszy telefon zawieral slowa typu
    "nasle gosci aby cie zajebali", a na koniec - odwiedzil mnie jakis mlody
    dresik w domu, niestety bardzo szybko sie wycofal gdy powiedzialem ze
    dzwonie po Policje.

    No coz, chcial miec arni sprawe w sadzie to o.k., chociaz chyba nie o taka
    sprawe mu chodzilo ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )